Startup Weekend Global Fashion Battle

Startup Weekend Global Fashion Battle Poland, czyli 54 godziny na to, aby wprowadzić zmiany na rynku mody!

Z takim wyzwaniem zmierzyli się uczestnicy Startup Weekend Global Fashion Battle Poland, którego celem jest promowanie nowych koncepcji biznesów łączących bliskie nam światy mody i nowych technologii. Arieta, Kasia, Patrycja oraz Michał z zespołu MOXIE wielką chęcią wsparli tę inicjatywę zostając współorganizatorami wydarzenia!

Ideą Startup Weekend Global Fashion Battle jest skupienie ludzi z różnych środowisk chcących rozwijać swoje pomysły i wspólnie pracować nad projektem.

Jest to doskonała okazja, aby pod czujnym okiem specjalistów z branży zdobyć wskazówki, które pozwolą rozwijać biznes we właściwym kierunku. GFB łączy jednocześnie ideę konkursu i programu inkubacyjnego zapewniając dodatkowe możliwości w zakresie tworzenia startupów modowo-technologicznych. Jesteśmy dumni z tego, że osoby z naszej ekipy angażują się w organizację tego eventu i potrafią po godzinach znaleźć czas na rozwijanie swoich pasji.

Gotowi na startup!

Startup Weekend Global Fashion Battle w tym roku odbyłał się w Poznaniu w weekend od 13 do 15 stycznia w Starym Browarze i był pierwszym tego typu eventem organizowanym na świecie w tym roku. Wszystkie imprezy Startup Weekend są organizowane w ramach tego samego modelu. Uczestnicy uczestnicy wspólnie budują kilkuosobowe zespoły, a następnie rozpoczynają się intensywne 54 godziny na stworzenie modelu biznesowego, projektowanie, kodowanie oraz testowanie rynku.

Do Startup Weekend Global Fashion Battle Poland udało nam się zaprosić największych specjalistów z branży modowej, technologicznej oraz startupowej z całej Polski. Wśród mentorów znaleźli się między innymi Tomasz Karwatka (Divante), Anna Pięta (HUSH Warsaw), Jasiek Stasz (Showroom.pl), Marta Ożóg-Orzegowska (KUKUKID), Tomasz Miler (Miler Menswear). Ich wiedza oraz doświadczenie pomogło uczestnikom zderzyć pomysły z realnymi problemami branży.

Jurorami wydarzenia byli eksperci z sektora mody oraz potencjalni inwestorzy, którzy mogli wydać wartościowy werdykt wyłaniając zwycięzcę. W skład jurorów wchodzili Marta Kowalska (ELLE.pl), Małgorzata Walczak (inwestor)m Patryk Strzelewicz (Mindsailors), Marco Filocamo (Fashion Technology Accelerator), Derk Steemers (Arkley VC). Cieszymy się, że tyle kluczowych dla mody oraz technologii osób zgodziło się wspierać razem z nami to wydarzenie.

Laureaci Startup Weekendu

Wszyscy uczestnicy w pocie czoła pracowali do późnych godzin wieczornych przez cały weekend, konsultując wypracowane koncepcje razem z mentorami, wprowadzając zmiany, oraz ćwicząc poszczególne przemowy, tak aby wypaść przed jurorami jak najlepiej.

Atmosfera eventu sprzyjała kreatywności oraz poznawaniu nowych ludzi czy dyskusji na temat koncepcji. Opracowane projekty to doskonały dowód na to, jakie duże możliwości dla rozwoju pomysłów dają Startup Weekendy. Oprócz samych pomysłów, ważna była również odpowiednia strategia biznesowa, która pozwoliła zwyciężyć w konkursie.

Tegorocznym laureatem Startup Weekend Global Fashion Battle Poland zostali Kamil Dudek i Mateusz Braniecki – z zespołu Resque Box, którzy przedstawili projekt gotowych zestawów wyselekcjonowanych ubrań dla programistów i osób z branży IT.

Dla zwycięskich zespołów przygotowano pakiet nagród, który pozwoli im dalej rozwijać ich pomysły. Zwycięzcy konkursu ponadto mają szansę na prezentację swojego pomysłu w Nowym Jorku, na światowym finale Global Fashion Battle.

Global Fashion Battle Startup Weekend – video podsumowujące

Jak wyglądał sam przebieg wydarzenia? Zobacz krótkie video podsumowujące Global Fashion Battle Startup Weekend.

Sponsorami wydarzenia Startup Weekend Global Fashion Battle Poland byli YES, QUIOSQUE, Miasto Poznań, School of Form, Plus Jeden Poznań, You Nick Technology Park, Hotel Gaja oraz Stary Browar. Pełna lista mentorów, skład jurorski oraz dodatkowe informacje na temat wydarzenia dostępne są na stronie www.gfbpoland.pl.

Zobacz też:

Dlaczego pomoc potrzebuje partnerstwa? Co pomaga w komunikacji?

Dziś przychodzimy do Ciebie z Ważnym tematem, który w ostatnim czasie mocno z nami rezonuje. Z zagadnieniem będącym na skraju biznesu, niesienia pomocy i zwyczajnego, codziennego bycia w relacji z innymi.
Czytaj

Wojna w Ukrainie a zmęczenie współczuciem – na co dziś musisz być uważn_?

Zmęczenie współczuciem – aż do 2020 roku termin zarezerwowany niemalże jedynie dla aktywistów społecznych, lekarzy, terapeutów oraz wolontariuszy, czyli tych, dla których mierzenie się z cierpieniem innych oraz niesienie pomocy, jest stałym i ważnym elementem codzienności.
Czytaj

Wojna w Ukrainie – miejsca udzielające wsparcia psychologicznego

Wojna na Ukrainie, choć pozornie rozgrywa się ‘gdzieś tam, za granicą’, bardzo realnie wpływa na nasze ‘tu i teraz’.  Nieustanne zmęczenie, rozdrażnienie, czy problemy z koncentracją, z którymi przyszło nam się mierzyć to symptomy stopniowego wyczerpywania się naszych zasobów wewnętrznych.
Czytaj

Porozmawiajmy!

Czujemy, że możemy zrobić razem coś, o czym będzie głośno!

Powiedz nam, czego potrzebuje Twoja marka:

Grafika do formularza kontaktowego