Grudzień 3, 2018 Arieta Prusak

Social Media w GASTRONOMII


Media społecznościowe to obecnie bardzo istotne narzędzie budowania wizerunku w wielu branżach. Jednak ładne zdjęcia, bez odpowiednio przygotowanej strategii komunikacji, same w sobie nie przyniosą efektów. W odcinku Aleksandra przybliża kilka ważnych elementów dobrej strategii a Karolina omawia zasady prowadzenia profilu, który ma osiągnąć sukces. Jak stworzyć zaangażowaną społeczność? Jak obsłużyć gościa online? Oraz jak poradzić sobie z sytuacją kryzysową w internecie? O tym wszystkim w nowym #MOXIEtalks.

Subskrybuj kanał! , , , , , , , , , , , , , , , ,

Arieta Prusak

Założycielka i właścicielka agencji. Skupiona wokół tworzenia trwałych i spójnych strategii komunikacji. Obsesyjnie wyszukująca nowych trendów w digital marketingu i reklamie. Skrupulatnie dostosowuje narzędzia i plany działania do grupy docelowej i celów, jakie mają przed sobą marki, za które odpowiada. Prywatnie, jak i zawodowo niepoprawna optymistka, która na stałe wyrzuciła ze słownika stwierdzenie “to się nie uda”.