Lipiec 31, 2018 Arieta Prusak

100% Retail & Fashion coraz bliżej!

100% retail & fashion cover photo

Wielkimi krokami zbliża się V edycja konferencji dedykowanej branży modowej, 100% Retail & Fashion, którą organizujemy. Już 11-12 października progi Sofitel Grand Hotelu w Sopocie wypełnią się topowymi osobowościami ze świata mody; dyrektorami marek, projektantami, brand managerami, PR-owcami, marketingowcami, a także osobami ze startupów i wschodzących brandów.

MOXIE dla 100% Retail & Fashion

Musimy z dumą zaznaczyć, że MOXIE już drugi raz organizuje konferencję 100% Retail & Fashion. Odpowiadamy za koncepcję całego wydarzenia, dbamy o wizerunek w social mediach, prowadzimy kampanie online i oczywiście przeprowadzamy i nadzorujemy wydarzenia w październiku. Odświeżyliśmy również szatę graficzną. Jako organizatorzy robimy wszystko, aby z roku na rok podnosić poprzeczkę coraz wyżej.

Czym jest 100% Retail & Fashion?

To wyjątkowa konferencja dedykowana branży fashion, odbywająca się w nadmorskiej scenerii. Czy może być piękniej? Nie tylko porusza aktualne problemy marek modowych, ale przede wszystkim wyprzedza aktualne trendy. Podczas dwudniowego conventu można znaleźć mnóstwo inspiracji, a także nawiązać wartościowe znajomości biznesowe na lata. W 100% Retail & Fashion stawiamy na praktykę – swoją wiedzą dzielą się eksperci z doświadczeniem w branży. Prezentowane podczas conventu treści to przede wszystkim case studies. Prelekcje są przygotowane pod kątem niebanalnych rozwiązań, gotowych do adaptacji w każdej marce z sektora odzieżowego. Dla wszystkich uczestników 100% Retail & Fashion przygotowaliśmy również sesję networkingową i afterparty, pozwalające na poznanie ludzi z branży w mniej oficjalnych warunkach.

100% retail & fashion konferencja

100% retail & fashion prelegenci

100% retail & fashion afterparty

Topowi prelegenci

Ogromne zainteresowanie konferencją wynika z faktu, że pojawią się na niej naprawdę topowi prelegenci. O czym opowiedzą?

  • Agnieszka Król, koordynatorka projektów witrynowych dla marki Mohito – Visual merchandising i spójny wizerunek marki na przykładzie Mohito. Proces tworzenia witryn sklepowych w innych brandach fashion
  • Daria Leśniewska z Risk Made in Warsaw – Customer and Sales Experience w Risk made in Warsaw
  • Sonia Siepielska i Marianna Kupść z 4F – Trendy globalne, kształtujące przemysł odzieżowy oraz wpływ młodego pokolenia projektantów na kolekcję marki 4F
  • Małgorzata Żak z DeeZee – Marketing crossowy liderów Social Media w branży kobiecej. Kampania GIRL BOSS – DeeZee x Semilac
  • Michał Będźmirowski, znany jako Modny Tata – Influencer marketing i realny wpływ na wizerunek oraz sprzedaż w modzie

To jednak tylko część – na konferencji pojawią się również przedstawiciele takich marek jak  Klif, Kornelia Rataj, Mango, Medicine, czy, Quiosque, Do zobaczenia w Sopocie!

Dowiedz się więcej:

WWW retailandfashion

FACEBOOK retailandfashion

INSTAGRAM retailandfashion

Poprzedni artykuł                                                                                                Następny artykuł

, , , , , , , , , , , , , , , , ,

Arieta Prusak

Założycielka i właścicielka agencji. Skupiona wokół tworzenia trwałych i spójnych strategii komunikacji. Obsesyjnie wyszukująca nowych trendów w digital marketingu i reklamie. Skrupulatnie dostosowuje narzędzia i plany działania do grupy docelowej i celów, jakie mają przed sobą marki, za które odpowiada. Prywatnie, jak i zawodowo niepoprawna optymistka, która na stałe wyrzuciła ze słownika stwierdzenie “to się nie uda”.