Grudzień 5, 2019 Anna Nadolińska

Podsumowanie tygodnia nr 49

Witajcie w cotygodniowym podsumowaniu na blogu MOXIE. W każdy piątek będziemy prezentować Wam najciekawsze naszym zdaniem newsy na temat tego, co nas najbardziej interesuje, czyli marketingu, technologii oraz społeczeństwa.

Jesteście gotowi na moc inspiracji? To zaczynamy!

Aga Gębska: Pantone ogłosił kolor roku 2020 – CLASSIC BLUE. Znany ze swoich niesamowitych właściwości, ma nam zapewnić poczucie stabilności i spokoju.

View this post on Instagram

Introducing the Pantone Color of the Year 2020, PANTONE 19-4052 Classic Blue, a timeless and enduring blue hue elegant in its simplicity. Suggestive of the sky at dusk, the reassuring qualities of Classic Blue offer the promise of protection; highlighting our desire for a dependable and stable foundation from which to build. As we cross the threshold into a new era, Pantone has translated the hue into a multi-sensory experience to reach a greater diversity of people and provide an opportunity for everyone to engage with the color. We will be tapping into sight, sound, smell, taste, and texture to make the Pantone Color of the Year for 2020 a truly immersive color experience for all. Link in bio to learn more about Classic Blue. #Pantone2020

A post shared by PANTONE (@pantone) on

Dowiedz się więcej

Bartek Skubiszewski: H&M testuje nowe rozwiązanie – możliwość wynajmu ubrań. Aktualnie opcja dostępna jest tylko w jednym z flagowych sklepów w Szwecji. Członkowie klubu lojalnościowego mogą wypożyczyć na tydzień jedną z pięćdziesięciu pozycji, które w tej chwili dostępne są w nowym programie H&M. Marka zamierza testować rozwiązanie przez najbliższe trzy miesiące, jeśli testy przyniosą dobre wyniki, możliwa jest ekspansja projektu na inne kraje.

źródło: materiały prasowe

Dowiedz się więcej

Darek Jeleniewski: Po 35 latach Jordan Brand zapowiedział, że wypuści na rynek buty, w których karierę w NBA rozpoczynał Michael Jordan. Buty trafią do sprzedaży w pakiecie, 2 pary w jednym kartonie. Znajdą się w nim Nike Air Ship – buty zakazane przez NBA ponieważ nie spełniały norm co do ubioru koszykarzy oraz Air Jordan 1 – model na którym Nike oparło swoją pierwszą kampanie reklamową związaną z tymi zakazami. Główną kolorystkę nazwali wtedy ‘banned’ i wznowili sprzedaż tego modelu w 2016r. wyprzedając wszystko w jeden dzień. Ten zestaw będzie utrzymany w kolorystyce biało-czerwonej i można się spodziewać, że także rozejdzie się bardzo szybko.

Dowiedz się więcej

Martyna Pietrzak: Black Friday dla marki Foreo okazał się naprawdę czarnym dniem. W wyniku zakłóceń na stronie internetowej foreo.com przez dwie godziny można było kupić flagowe urządzenie do pielęgnacji UFO w cenie 43 zł. Cena regularna produktu to 1199 zł, co oznacza, że w wyniku błędu produkt został przeceniony aż o 96%! W wyniku zakupowego szaleństwa (z błędem w tle) marka straciła ponad 10 milionów dolarów!

Dowiedz się więcej

Nikola Zaradna: Sezon na świąteczne reklamy trwa w najlepsze! Niemiecki oddział sieci McDonald’s zaprezentował nową kampanię promocyjną. Nie jest żadnym zaskoczeniem fakt, że marka nie postawiła na reklamowanie swoich produktów w okresie bożonarodzeniowym, a w zamian za to zwróciła uwagę na istotne wartości. Muszę przyznać, że całość wyszła bardzo dobrze, dlatego chętnie podaję tą reklamę dalej!

Dowiedz się więcej , , , , , , ,

Anna Nadolińska

Zajmuje się prowadzeniem mediów społecznościowych, a w MOXIE odkryła, że uwielbia także tworzyć strategie i optymalizować kampanie Social Ads. Jest uzależniona od Instagrama i śledzenia trendów oraz nowych możliwości marketingu internetowego. Prywatnie kocha roślinki, odkrywa nowe miejsca na poznańskiej (i nie tylko!) mapie gastronomicznej oraz szuka inspiracji na kolejne tatuaże.