Listopad 28, 2019 Anna Nadolińska

Podsumowanie tygodnia nr 48

Witajcie w cotygodniowym podsumowaniu na blogu MOXIE. W każdy piątek będziemy prezentować Wam najciekawsze naszym zdaniem newsy na temat tego, co nas najbardziej interesuje, czyli marketingu, technologii oraz społeczeństwa.

Jesteście gotowi na moc inspiracji? To zaczynamy!

Ania Nadolińska: Miasto Poznań ruszyło z kampanią #PoznańBezPlastiku. Cieszę się, kolejne duże miasto postanowiło uświadamiać swoich mieszkańców o problemie, jakim jest wszechobecny plastik i brak recyklingu odpadów. To poważny problem, dlatego potrzebujemy szeroko zakrojonych kampanii społecznych oraz edukacji w tym zakresie. Dobrze, że zaczyna się to dziać.

Dowiedz się więcej

 

Bartek Skubiszewski: Po długich zapowiedziach francuski dom mody Hermès wchodzi ma polski rynek. W środę odbyło się wielkie otwarcie pierwszego butiku w warszawskim hotelu Raffles Europejski. Hermès to jedna z najbardziej luksusowych i prestiżowych marek na świecie. Założył ją w 1837 roku w Paryżu Thiery Hermès, który zajmował się produkcją akcesoriów do jazdy konnej. Z czasem marka rozszerzyła swoją ofertę o wyroby ze skóry i z jedwabiu. Aktualnie produkty Hermès są jednymi z najbardziej pożądanych na całym świecie. Dowodem są m.in. torby Birkin i Kelly, na które popyt jest tak wielki, że trzeba zapisywać się na listy oczekujących.

Dowiedz się więcej

 

Darek Jeleniewski: Adidas i Prada zaprezentowali swoją wspólną kolekcje. Zaprezentowane zostały 2 nowe produkty nad którymi pracowali projektanci z Prady. Pierwszym z nim są Superstary, kultowe już buty Adidasa, które na półkach pojawia się w limitowanej edycji 700 sztuk. Drugi to skórzana torba do kręgli. Wszystko utrzymane w białej kolorystyce i obrandowane w czarne loga obu marek. Nie znana jest jeszcze cena produktów, ale bez względu na nią, można się spodziewać, że limitowana kolekcja butów bardzo szybko się wyprzeda.

Dowiedz się więcej

 

Martyna Pietrzak: Kiedy niektóre magazyny modowe opuszczają rodzimy rynek, Vogue Polska rośnie w siłę – prestiżowy magazyn poświęcony modzie kilka dni temu zaprezentował swoją aplikację mobilną, która jest rozszerzoną wersją Vogue.pl. Co ciekawe, aplikacja dostępna jest w dwóch wersjach – pierwsza to wersja darmowa, druga zaś jest opcją “premium” dla prenumeratorów i są w niej dostępne dodatkowe treści (m.in. artykuły z zagranicznych edycji magazyny) i podcasty współtworzone ze Storytel. Polski Vogue idzie jak burza – zastanawiam się, czym jeszcze nas zaskoczy! 🙂

Dowiedz się więcej

 

Nikola Zaradna: Kolejne poznańskie ulice przechodzą metamorfozę! Tym razem zmiany widoczne są na szyldach lokali przy ulicy Wrocławskiej. Całe zamieszanie wokół szyldów ma swój początek w dokumencie ograniczającej samowolę reklamową w okolicach Starego Rynku. Mogłoby pojawić się pytanie: Jak to? Marketerka przeciwko szyldom? Właśnie że tak! Jestem zdania, że przedsiębiorcy projektując wygląd zewnętrzny i szyldy swoich lokali powinni brać pod uwagę również klimat lokalizacji. W taki sposób wspólnymi siłami możemy stworzyć piękne miasto.

Dowiedz się więcej

 

, , , , , , ,

Anna Nadolińska

Zajmuje się prowadzeniem mediów społecznościowych, a w MOXIE odkryła, że uwielbia także tworzyć strategie i optymalizować kampanie Social Ads. Jest uzależniona od Instagrama i śledzenia trendów oraz nowych możliwości marketingu internetowego. Prywatnie kocha roślinki, odkrywa nowe miejsca na poznańskiej (i nie tylko!) mapie gastronomicznej oraz szuka inspiracji na kolejne tatuaże.