Październik 31, 2019 Anna Nadolińska

Podsumowanie tygodnia nr 44

Witajcie w cotygodniowym podsumowaniu na blogu MOXIE. W każdy piątek będziemy prezentować Wam najciekawsze naszym zdaniem newsy na temat tego, co nas najbardziej interesuje, czyli marketingu, technologii oraz społeczeństwa.

Jesteście gotowi na moc inspiracji? To zaczynamy!

Aga Gębska: Coraz więcej firm zaczyna myśleć, jeśli nie o ekologii, to o swoim wizerunku w jej kontekście. L’Oreal we współpracy z firmą Albéa pracuje nad opakowaniem na bazie papieru. Co więcej, koncern ogłosił, że do 2025 opakowania wszystkich jego kosmetyków, będzie można ponownie napełnić, poddać recyklingowi lub kompostowaniu. The future is bright.

Dowiedz się więcej

 

Bartek Skubiszewski: Zara cały czas zaskakuje. Hiszpańska sieciówka wprowadza zautomatyzowany punkt odbioru zamówień online, który umożliwia klientom odbiór zamówień poprzez zeskanowanie kodu QR lub wprowadzenie PIN-u otrzymanego wraz z potwierdzeniem wysyłki produktu do sklepu. Zlokalizowanie paczki i wydanie jej klientowi zajmie maszynie kilka sekund. Pierwszy taki automat będzie znajdować się w sklepie marki w Centrum Handlowym Bonarka City Center w Krakowie.

Dowiedz się więcej

 

Darek Jeleniewski: Super przygotowana i zrealizowana kampania zwracająca uwagę na pożary mieszkań powstała w Toronto. Kampania ma zwrócić uwagę na najczęstszy powód wywołujący pożary, czyli naczynia pozostawione podczas gotowania na kuchenkach. Bilbordy pojawiły się na budynkach, przystankach, a także w mediach społecznościowych. Całość wygląda bardzo efektownie i przykuwa wzrok, jednocześnie zwracając uwagę na istniejący problem.

Dowiedz się więcej

 

Martyna Pietrzak: LVMH – jeden z największych koncernów na świecie złożył propozycje najbardziej luksusowej marce biżuteryjnej Tiffany&Co. Luksusowy koncern chce przejąć kultową biżuteryjną markę za niebagatelną kwotę 14,5 mld dolarów. Skąd taka kwota? W portfolio LVMH brakuje luksusowej, ekskluzywnej marki biżuteryjnej. Czy transakcja dojdzie do skutku? Kto wie, negocjacje trwają w najlepsze.

źródło: instagram.com/tiffanyandco

źródło: instagram.com/tiffanyandco

Dowiedz się więcej

 

Nikola Zaradna: Dlaczego Państwo pozwala na publikowanie reklam produktów, które szkodzą jego obywatelom? Wygląda na to, że rząd Singapuru dobrze zastanowił się nad tym pytaniem i w ramach odpowiedzi podjął bardzo ważny krok. Zakaz reklamowania słodzonych napojów ma na celu zmniejszenie przypadków cukrzycy i otyłości wśród obywateli. Oprócz tego mają zostać wprowadzone kolorowe etykiety na napoje i żywność, które będą informowały o ilości cukru.

Dowiedz się więcej

 

, , , , , , , , , ,

Anna Nadolińska

Zajmuje się prowadzeniem mediów społecznościowych, a w MOXIE odkryła, że uwielbia także tworzyć strategie i optymalizować kampanie Social Ads. Jest uzależniona od Instagrama i śledzenia trendów oraz nowych możliwości marketingu internetowego. Prywatnie kocha roślinki, odkrywa nowe miejsca na poznańskiej (i nie tylko!) mapie gastronomicznej oraz szuka inspiracji na kolejne tatuaże.