Październik 18, 2019 Anna Nadolińska

Podsumowanie tygodnia nr 42

Witajcie w cotygodniowym podsumowaniu na blogu MOXIE. W każdy piątek będziemy prezentować Wam najciekawsze naszym zdaniem newsy na temat tego, co nas najbardziej interesuje, czyli marketingu, technologii oraz społeczeństwa.

Jesteście gotowi na moc inspiracji? To zaczynamy!

Arieta Prusak: Facebookowy marketplace raczej nie zaszkodził OLX, a jak będzie z Allegro lokalnie? Usługa na razie wystartowała bez wielkiej promocji, co pozwala sądzić, że największy marketplace w Polsce chce ją testować powoli, ale już można zamieszczać i odnajdywać lokalnie publikowane ogłoszenia z dowolnymi formami płatności:

źródło: materiały prasowe Allegro

Dowiedz się więcej

 

Aga Gębska: Starbucks dołącza do aplikacji Too Good To Go. Dzięki niej można zamówić “Pyszne Paczki” z produktami, które nie zostały sprzedane w ciągu dnia. Pierwsze dołączą kawiarnie z Krakowa i Warszawy, po nich – pozostałe miasta.

źródło: nowymarketing.pl

Dowiedz się więcej

 

Ania Nadolińska: SHOWROOM ruszył z nową kampanią pod pięknym hasłem “Mamy tyle wspólnego”. Bardzo podoba mi się zarówno przesłanie kampanii, jak i dobór modelek oraz zdjęcia, które powstały. Promowanie kobiecości ponad podziałami to właśnie to, czego teraz potrzebujemy. Gratuluję, dobra robota!

Dowiedz się więcej

 

Darek JeleniewskieRosary czyli inteligentny różaniec i opaska fitness w jednym. Watykan właśnie zaprezentował swój gadżet i chyba zaskoczy tym większość ludzi, którzy o nim usłyszą. Jest to opaska na rękę przypominająca różaniec, która łączy się z aplikacją w telefonie, aby uruchomić aplikację należy wykonać znak krzyża i wyświetlą się dostępne wersje modlitwy. Można wybrać różaniec, a aplikacja będzie zliczała ile kto ich odmówił. Można też skorzystać ze zbioru modlitw w aplikacji, która to podpowiada z jakiej na dany dzień powinniśmy skorzystać. Sama opaska posiada także funkcję liczenia kroków, spalanych kalorii, mierzenia pulsu.

źródło: materiały prasowe

Dowiedz się więcej

 

Nikola Zaradna: Jako właścicielka psa, który towarzyszy mi przez większość czasu, również podczas wyjazdów nie mogę zignorować takiej wiadomości! Influencer marketing zyskuje kolejną odnogę, jaką jest Furrfluencer. Jakie wymogi musi spełniać psi influencer? Po pierwsze musi posiadać konto na Instagramie, po drugie odpowiedni wiek i stan zdrowia, po trzecie zamiłowanie do podróży. Brytyjski portal do rezerwacji noclegów poszukuje właśnie takiego ochotnika do testowania, jak bardzo hotele są przyjazne zwierzętom.

źródło: materiały prasowe

Dowiedz się więcej , , , , , , ,

Anna Nadolińska

Zajmuje się prowadzeniem mediów społecznościowych, a w MOXIE odkryła, że uwielbia także tworzyć strategie i optymalizować kampanie Social Ads. Jest uzależniona od Instagrama i śledzenia trendów oraz nowych możliwości marketingu internetowego. Prywatnie kocha roślinki, odkrywa nowe miejsca na poznańskiej (i nie tylko!) mapie gastronomicznej oraz szuka inspiracji na kolejne tatuaże.