Wrzesień 20, 2019 Anna Nadolińska

Podsumowanie tygodnia nr 38

Witajcie w cotygodniowym podsumowaniu na blogu MOXIE. W każdy piątek będziemy prezentować Wam najciekawsze naszym zdaniem newsy na temat tego, co nas najbardziej interesuje, czyli marketingu, technologii oraz społeczeństwa.

Jesteście gotowi na moc inspiracji? To zaczynamy!

Arieta Prusak: LPP generuje coraz większe przychody z e-commerce (co nie dziwi), a ponad 50% transakcji pochodzi w ruchu mobilnego (co dziwić może odrobinę bardziej), marka planuje wzrosty przez rozwój sieci poza granicami Polski i w 2020 roku zamknie kilkadziesiąt sklepów w naszym kraju. Więcej na temat wyników z 2 kwartałów i planów największej retailowej sieci fashion w Polsce przeczytacie tu:

źródło: witrualnemedia.pl

Dowiedz się więcej

 

Aga Gębska: Badacze z MIT w Cambridge znaleźli najczarniejszą czerń. Odbija ona jedynie 0,005 procent padającego na nią światła. Jest to wynik najbliższy czarnej dziurze i ciekawe wydaje mi się to, że ledwie kilka miesięcy temu naukowcom udało się czarną dziurę sfotografować. Czerń absolutna jest obiektem pożądania i ma swój wymiar artystyczny i rynkowy. Anish Kapoor – brytyjski artysta – wykupił prawo do wyłącznego stosowania w sztuce, dotychczasowego “czarnego rekordzisty” – Vantablack. Nowa, głębsza absolutna czerń póki co dostępna jest dla wszystkich i już została wykorzystana przez artystę, rezydenta MIT Diemuta Strebe.

źródło: Twitter/@SurreyNanoSys

Dowiedz się więcej

 

Ania Nadolińska: Marka Grycan wprowadza wegańskie lody! To cudownie, że polska rodzinna firma zauważyła trend, jakim jest kuchnia roślinna i postawiła również nim podążać. Co więcej – lody mają świetne składy, kuszące smaki, a ich wprowadzenie na rynek poprzedził event z influencerami, na którym byli chyba wszyscy możliwi blogerzy kulinarni 😉 Jestem przekonana, że każda osoba, która miała się dowiedzieć o tych lodach już o nich wie, Gratuluję zarówno decyzji, jak i akcji promocyjnej!

View this post on Instagram

Wczoraj brałam udział w premierze nowych, wegańskich lodów @lodygrycan . To wspaniałe, że polska, rodzinna firma odpowiada na nowe potrzeby rynku i konsumentów. Lody przygotowane są na bazie mleka kokosowego lub ryżowo-kokosowego. Nie są słodzone cukrem rafinowanym, a ksylitolem, syropem z agawy lub daktylowym. Są również bezglutenowe. Co do smaków musicie spróbować sami. Ja zakochałam się w lekko wytrawnym smaku czekolady z dodatkiem prażonych ziaren kakaowca. Dziękuję wszystkim za ploteczki i sporo śmiechu (@nakarmiona @zielenina.cooking co za spotkanie po latach) , a @vegan_chef_michael_david za opanowanie takiej rozwydrzonej grupy, jaką są blogerzy kulinarni po zjedzeniu słodkiego.. . Ja nie wiele gotowałam (głównie się wydurniałam), ale puchar lodowy z galaretką i bitą śmietaną się udał! Tadaaaaaaa . . #grycan #grycanvegan #bezlaktozy #glutenfree #icecream #vlabel #vegans #veganfoodlovers #veganfoodshare #veganfood #foodlovers #plantbase #helthy #helthyfood #recipes #sweet #tasty #bonappetit #vegan #weganizm #eatvegan #foodporn #instarecipes #veganstylelife #veganlife #nowaste #eco #bio #nature #love

A post shared by 🍇🍅 Alicja Rokicka 🍆🍉🐈 (@wegannerdblog) on

Dowiedz się więcej

 

Bartek Skubiszewski: Demna Gvasalia w poniedziałek ogłosił swoją rezygnację ze stanowiska głównego dyrektora Vetements. Teraz marką będzie kierować jego brat, Guram, a on sam skupi się na roli dyrektora kreatywnego domu mody Balenciaga, którym jest od 2015 roku.

źródło: Getty

Dowiedz się więcej

 

Martyna Pietrzak: H&M wkracza w jesienny sezon z nową kolekcją Conscious. Twarzą kampanii jest zjawiskowa Adwoa Aboah, co ciekawe kluczowym materiałem całej kolekcji szwedzkiej sieciówki jest poliester z recyklingu wykonany ze zużytych butelek PET. W kolekcji znajdziemy jesienno-zimowe klasyki – swetry, płaszcze, marynarki i sukienki maxi. Czy H&M zrealizuje swój cel i do 2030 roku w produkcji ubrań marki stosowane będą wyłącznie materiały pochodzące ze zrównoważonych źródeł? Czas pokaże, widać jednak pewien progres.

źródło: materiały prasowe H&M

Dowiedz się więcej

 

Nikola Zaradna: Pamiętacie akcję „Sprzątania świata” ze szkoły? Dostawaliśmy rękawiczki i worki, a później ruszaliśmy z klasą zrobić porządek w okolicznych zaniedbanych miejscach. To fantastyczne, że inicjatywa dalej się rozwija i angażują się w nie znane marki. Empik we współpracy z Anną Jaklewicz odpowiedział na kolejną edycję międzynarodowej akcji i wymienia wypełnione worki ze śmieciami na książki! Jeśli jesteście zainteresowani, to szybko się zapisujcie 🙂

źródło: Anna Jaklewicz

Dowiedz się więcej , , , , , , , , ,

Anna Nadolińska

Zajmuje się prowadzeniem mediów społecznościowych, a w MOXIE odkryła, że uwielbia także tworzyć strategie i optymalizować kampanie Social Ads. Jest uzależniona od Instagrama i śledzenia trendów oraz nowych możliwości marketingu internetowego. Prywatnie kocha roślinki, odkrywa nowe miejsca na poznańskiej (i nie tylko!) mapie gastronomicznej oraz szuka inspiracji na kolejne tatuaże.