Wrzesień 5, 2019 Anna Nadolińska

Podsumowanie tygodnia nr 36

Witajcie w cotygodniowym podsumowaniu na blogu MOXIE. W każdy piątek będziemy prezentować Wam najciekawsze naszym zdaniem newsy na temat tego, co nas najbardziej interesuje, czyli marketingu, technologii oraz społeczeństwa.

Jesteście gotowi na moc inspiracji? To zaczynamy!

Arieta Prusak: Kopenhaga, która już teraz jest bardzo ekologicznym miastem, w którym 6 na 10 osób dojeżdża do pracy rowerem, chce w 100% zredukować emisję CO2 i być miastem tzw. 5 minut. Co to znaczy? Zapraszam do lektury:

Dowiedz się więcej

Ania Nadolińska: Nowa kampania RoślinnieJemy łapie za serce. To film, który opowiada historię Pani Irenki – 93-letniej kobiety, która od 30 lat jest wegetarianką. Każdy, kto jeszcze zastanawia się nad przejściem na dietę roślinną powinien zobaczyć to video.

Nigdy nie jest za późno

Pani Irenka ma dla Was ważne przesłanie, prosto z serca. Bądź jak Irena, dołącz do wyzwania Vegan Challenge PL, wspieraj działania RoślinnieJemy, Otwarte Klatki, Ośrodek Okresowej Rehabilitacji Zwierząt w Jelonkach i wszystkie inicjatywy, które promują kuchnię pełną… empatii. Nie tylko względem zwierząt, ale również drugiego (zdrowszego!) człowieka i naszej planety.🌿Jak to kazała przekazać Irenka: "ściskam Was Kochani, każdy krok się liczy!" #RoślinnieJemyDziękujemy Marcinowi Popielarzowi, Chef Patronowi restauracji Biôłi Trus w Leśny Dwór i Biały Królik Restaurant, który zaserwował domownikom Dom Seniora Harmonia wspaniałą wegańską ucztę, Ani Kamińskiej z "Jelonek", dzięki której Irenka odbyła najwspanialszą podróż od lat i nade wszystko: ekipie Papaya Films z Julią Rogowską i Patrykiem Kinem na czele!

Opublikowany przez RoślinnieJemy Czwartek, 29 sierpnia 2019

Dowiedz się więcej

 

Bartek Skubiszewski: Chanel po raz pierwszy w historii nawiązał współpracę z transpłciową modelką. 25-letnia Teddy Quinlivan została twarzą najnowszej kampanii reklamowej “Pick Me Up”, w której prezentuję linię kosmetyków do makijażu marki.

Dowiedz się więcej

 

Darek Jeleniewski: Na 13 września Nike zapowiedziało wypuszczenie na rynek odświeżonego modelu butów Adapt Huarache. Niby nic nadzwyczajnego, gdyby nie to, że zastosowany w nich będzie system FitAdapt, czyli samozawiązujące i rozwiązujące się sznurowadła. Obsługiwać je będzie można za pomocą aplikacji w telefonie, będą też reagowały na komendy głosowe. W ustawieniach aplikacji dopasować będzie można buty do różnych kształtów stóp, czy dobrać siłę wiązania pod względem aktywności czy własnych preferencji.

źródło: materiały prasowe Nike

Dowiedz się więcej

 

Martyna Pietrzak: W czasach kiedy sformułowanie „katastrofa ekologiczna” jest na ustach wszystkich, branża modowa bije się w pierś i skłania się w stronę odpowiedzialnej mody. W ostatnim czasie marka COS należąca do grupy H&M zaangażowała się w modę zrównoważoną i stworzyła kolekcję uszytą z niesprzedanych i uszkodzonych ubrań. Niestety – póki co kolekcja jest dostępna w salonach w Berlinie, Sztokholmie i Utrecht, ale liczę, że „niemarnowanie” ubrań wejdzie marce COS w krew, a kolekcje z niesprzedanych ubrań zagoszczą w salonach marki na całym świecie!

źródło: hypebae.com

Dowiedz się więcej

 

Nikola Zaradna: A więc nie tylko ja zostaję dłużej w aucie tylko po to, żeby odsłuchać mojej piosenki do końca? 🙂 Spotify w swojej najnowszej kampanii “Let the Song Play” przypomina za co użytkownicy pokochali ten serwis. Platforma umożliwia im przeżywanie momentów we własnym rytmie… tak długo jak tylko zechcą.

Dowiedz się więcej , , , , , ,

Anna Nadolińska

Zajmuje się prowadzeniem mediów społecznościowych, a w MOXIE odkryła, że uwielbia także tworzyć strategie i optymalizować kampanie Social Ads. Jest uzależniona od Instagrama i śledzenia trendów oraz nowych możliwości marketingu internetowego. Prywatnie kocha roślinki, odkrywa nowe miejsca na poznańskiej (i nie tylko!) mapie gastronomicznej oraz szuka inspiracji na kolejne tatuaże.