Sierpień 30, 2019 Anna Nadolińska

Podsumowanie tygodnia nr 35

Witajcie w cotygodniowym podsumowaniu na blogu MOXIE. W każdy piątek będziemy prezentować Wam najciekawsze naszym zdaniem newsy na temat tego, co nas najbardziej interesuje, czyli marketingu, technologii oraz społeczeństwa.

Jesteście gotowi na moc inspiracji? To zaczynamy!

Aga Gębska: Zalando otworzyło w Berlinie swój pierwszy stacjonarny sklep z używaną odzieżą. Zircle, bo tak się nazywa, znajduje się w centrum handlowym Alexa przy Alexanderplatz i ma formę pop-up’u. Jakość ubrań jest dobra, ceny jasno określone (3, 5 i 7 euro). Jeśli ten eksperyment przybrałby skalę, jaką ma sklep internetowy koncernu, mógłby to być całkiem sensowny kierunek zmiany w branży mody. W czasie, kiedy olbrzymie ilości ubrań lądują każdego dnia na wysypisku, nawet najmniejsza inicjatywa wielkich koncernów budzi entuzjazm.

źródło: Zircle Berlin

Dowiedz się więcej

 

Miniaturowe ludzkie mózgi, hodowane przez naukowców w laboratorium zaczęły pracować tak jak mózgi wcześniaków. Oznacza to, że organoidy się rozwijają, a to z kolei rodzi mnóstwo pytań, wątpliwości i obaw, ale też nadziei. Polecam zapoznać się z tematem.

źródło: Muotri Lab-UCTV

Dowiedz się więcej

 

Ania Nadolińska: Marketing portalu Porn Hub wielokrotnie mnie zaskoczył (zawsze pozytywnie), ale ich najnowsza akcja chyba jest moją ulubioną. Nowa kampania ma na celu ochronę środowiska i promuje ją film Dirties Porn Ever. Za każde jego obejrzenie platforma przekazuje darowiznę na rzecz organizacji Ocean Polymers, która zajmuje się oczyszczaniem oceanów z plastiku. Dla dobra planety – polecam Wam zobaczyć to video 🙂

Dowiedz się więcej

 

Darek Jeleniewski: “Lecimy z pomocą” – super inicjatywa portalu OLX, która ma na celu zbiórkę pieniędzy na zakup klimatyzacji do Oddziału Dziecięcego Ortopedyczno Rehabilitacyjnego w Poznaniu. Głównym źródłem tej akcji charytatywnej jest sprzedaż rzeczy przyniesionych przez ludzi, a każda uzyskana kwota za dany przedmiot jest podwajana przez OLX. Akcja wystartowała 24 sierpnia i będzie trwała przez miesiąc. Pomysł idealny, ponieważ wiele osób odda rzeczy, których już nie używa, a komuś mogą się przydać i je kupi a pieniądze zostaną przeznaczone na szczytny cel.

Dowiedz się więcej

 

Nikola Zaradna: W nowym sezonie IKEA stawia na zmiany w katalogu. Dotyczą one nie tylko jego zawartości, która będzie wypełniona nasyconymi barwami, trendami i geometrycznymi wzorami, ale także sposobu jego dystrybucji. W tym roku po raz pierwszy IKEA nie będzie rozsyłać katalogów bezpośrednio do swoich klientów, a jedynie (w pierwszej kolejności) udostępniać je na zamówienie swoim klubowiczom. Tym sposobem nakład wydrukowanych katalogów zmniejszy się o około 3mln!

źródło: materiały prasowe Ikea

Dowiedz się więcej , , , , , , , , , ,

Anna Nadolińska

Zajmuje się prowadzeniem mediów społecznościowych, a w MOXIE odkryła, że uwielbia także tworzyć strategie i optymalizować kampanie Social Ads. Jest uzależniona od Instagrama i śledzenia trendów oraz nowych możliwości marketingu internetowego. Prywatnie kocha roślinki, odkrywa nowe miejsca na poznańskiej (i nie tylko!) mapie gastronomicznej oraz szuka inspiracji na kolejne tatuaże.