Sierpień 23, 2019 Anna Nadolińska

Podsumowanie tygodnia nr 34

Witajcie w cotygodniowym podsumowaniu na blogu MOXIE. W każdy piątek będziemy prezentować Wam najciekawsze naszym zdaniem newsy na temat tego, co nas najbardziej interesuje, czyli marketingu, technologii oraz społeczeństwa.

Jesteście gotowi na moc inspiracji? To zaczynamy!

Arieta Prusak: Ikea postanawia rozwijać dział smart home i buduje zespół odpowiedzialny za ten sektor. O tym, że to ważny dla giganta projekt świadczy choćby to, że to największa tego typu inwestycja od czasu powstania IKEA Kids. Ponieważ nasze domy będą stawały się coraz bardziej smart, kierunek, który obiera szwedzki gigant w ogóle mnie nie dziwi.

Dowiedz się więćej

 

Aga Gębska: Firma odzieżowa Vollebak, znana między innymi ze stworzenia pierwszej na świecie “grafenowej kurtki”, wyprodukowała całkowicie biodegradowalny t-shirt. Powstał on z włókien roślinnych i alg. Zużytą koszulkę można, jak pisze producent na swojej stronie, zakopać w ogrodzie – gdzie stanie się pożywieniem dla robaków, albo wrzucić do kompostownika. Produkt rozłoży się całkowicie w ciągu 12 tygodni.

Dowiedz się więcej

 

Bartek Skubiszewski: Hermès po raz kolejny zaprosił do współpracy polskiego artystę. Tym razem młoda graficzka pochodząca z Krakowa, Anna Glik zaprojektowała dla Hermès serię wyjątkowych kolaży wykorzystujących akcesoria marki. Prace znalazły się na oficjalnym profilu domu mody na Instagramie. Gratulujemy!

Dowiedz się więcej

 

Nikola Zadarna: ,,Nie jestem z innej bajki” to projekt zrealizowany przez Fundację Strefa Integracji zwracający uwagę na rosnący problem z akceptacją inności przez społeczeństwo. Bohaterami akcji, są dzieci z zespołem Downa, które wzięły udział w sesji zdjęciowej jako bohaterowie znanych bajek, aby przypomnieć zapominalskim, że w rzeczywistości nie ma podziału na różne światy. Poruszającą wystawę można zobaczyć na poznańskim Starym Rynku do 15 września 2019.

Jako społeczeństwo mamy rosnący problem z akceptacją inności. Wolimy o niej nie wiedzieć, udawać, że jej nie ma….

Opublikowany przez Fundacja Strefa Integracji Poniedziałek, 19 sierpnia 2019

Dowiedz się więcej , , , , , , ,

Anna Nadolińska

Zajmuje się prowadzeniem mediów społecznościowych, a w MOXIE odkryła, że uwielbia także tworzyć strategie i optymalizować kampanie Social Ads. Jest uzależniona od Instagrama i śledzenia trendów oraz nowych możliwości marketingu internetowego. Prywatnie kocha roślinki, odkrywa nowe miejsca na poznańskiej (i nie tylko!) mapie gastronomicznej oraz szuka inspiracji na kolejne tatuaże.