Lipiec 3, 2019 Anna Nadolińska

Podsumowanie tygodnia nr 27

Witajcie w cotygodniowym podsumowaniu na blogu MOXIE. W każdy piątek będziemy prezentować Wam najciekawsze naszym zdaniem newsy na temat tego, co nas najbardziej interesuje, czyli marketingu, technologii oraz społeczeństwa.

Jesteście gotowi na moc inspiracji? To zaczynamy!

Aga Gębska: Pizza Hut rusza z kampanią promującą nowe logo. Sytuacja jest o tyle ciekawa, że promowany znak graficzny był używany już przez firmę w latach 1967 – 1999. Zdaje się, że słynna sieciówka chce wrócić do czasów świetności.

Dowiedz się więcej

 

Ania Nadolińska: Bardzo nie lubię reklam uczelni wyższych. Ludzie zawsze wyglądają na nich, jak z banku zdjęć, są zadowoleni z bliżej nieznanego powodu, a same szkoły obiecują rzeczy niemożliwe lub trudne do zrealizowania. Właśnie dlatego doceniam spot Uniwersytetu Wrocławskiego, która pokazuje mniej radosne oblicze rekrutacji na studia. Wideo jest porównywane, moim zdaniem słusznie, do produkcji Netflixa ze względu na klimat, który w nim panuje. Wszystko się tu zgadza i pasuje – myślę, że tak właśnie powinny wyglądać kampanie reklamowe szkół wyższych i uniwersytetów!

Dowiedz się więcej

 

Bartek Skubiszewski: Felipe Oliveira Baptista został nowym dyrektorem kreatywnym Kenzo! Wcześniej projektant związany był przez 8 lat z marką Lacoste, charakteryzującą się sportowym stylem i logiem zielonego krokodyla. Pierwszą kolekcję jego autorstwa będziemy mogli zobaczyć na początku 2020 roku. Nie mogę się już doczekać!

 

źródło: elle.pl

Dowiedz się więcej

 

Ola Piesiak: Coca Cola rusza z serialem “Smaki bez granic” w ramach swoich działań content marketingowych. Firma zaprosiła influencerów, którzy pochodzą z zagranicy, a aktualnie mieszkają w Polsce, do wspólnej podróży przez nasz kraj i poznawania lokalnych kuchni. Zwieńczeniem jest wspólny posiłek, a do niego: oczywiście Coca Cola. Kampania to kolejny przykład tego, w którym kierunku powinny patrzeć marki. Dzisiaj liczy się coś więcej niż skupienie na produkcie. Ważne są emocje i prawdziwe story z udziałem marki oraz wartość, jaką może ona dać swoim klientom.

Dowiedz się więcej , , , , ,

Anna Nadolińska

Zajmuje się prowadzeniem mediów społecznościowych, a w MOXIE odkryła, że uwielbia także tworzyć strategie i optymalizować kampanie Social Ads. Jest uzależniona od Instagrama i śledzenia trendów oraz nowych możliwości marketingu internetowego. Prywatnie kocha roślinki, odkrywa nowe miejsca na poznańskiej (i nie tylko!) mapie gastronomicznej oraz szuka inspiracji na kolejne tatuaże.