Czerwiec 7, 2019 Anna Nadolińska

Podsumowanie tygodnia nr 23

Witajcie w cotygodniowym podsumowaniu na blogu MOXIE. W każdy piątek będziemy prezentować Wam najciekawsze naszym zdaniem newsy na temat tego, co nas najbardziej interesuje, czyli marketingu, technologii oraz społeczeństwa.

Jesteście gotowi na moc inspiracji? To zaczynamy!

Arieta Prusak: Po tym, jak modelka Kinsley Wolansky wbiegła na murawę podczas Finału Ligii Mistrzów w niecałe 24 godziny zdobyła 2 mln followersów na Instagramie. Straciła konto na kolejne 2 dni, a jej “występ” szacowany jest na ponad 3 mln dolarów ekwiwalentu reklamowego. Pozostaje nam odpowiedzieć sobie na pytanie, co jeszcze można zrobić w pogoni za like’ami na Instagramie.

źródło: twitter.com/darrenrovell

Dowiedz się więcej

 

Aga Gębska: Matchbox i Mercedes Benz przygotowały kampanię “No Limits”. W zaaranżowanym eksperymencie pokazują, że inspirujący przykład może zmienić stereotypowe wybory dzieci. W tym wypadku dziewczynki, po obejrzeniu filmu o Ewy Rosqvist – pierwszej kobiety, która wygrała Grand Prix Argentyny, zmieniają pierwotnie wybrane zabawki na samochody (wzorowane na modelu, w którym Ewy wygrała wyścig – Mercedes-Benz 220 SE) Dziewczynki nie tylko zaczynają bawić się nimi, ale zmieniają też sposób mówienia.

Wydają się pewniejsze siebie. Ten zgrabnie zrealizowany film reklamowy wywoła pewnie refleksję u niejednego rodzica.

Dowiedz się więcej

 

Ania Nadolińska: OLX w najnowszej kampanii postanowił zmierzyć się z ważnym tematem – kulturą w sieci. Pierwszy spot został udostępniony 4 czerwca i uważam, że zarówno humor, treść, jak i cała jego bezpośrednia forma jest strzałem w 10!

Tysiące udostępnień w pierwszych godzinach od premiery pokazują, że to nie tylko moje zdanie, a materiał jest idealnie dopasowany do grupy docelowej. Nie mogę się doczekać pozostałych filmów z tej serii 🙂

Dowiedz się więcej

 

Bartek Skubiszewski: Czy jest osoba, która nie zna torebki Birkin od marki Hermes? To najbardziej popularny i pożądany model torebki w historii mody. Marzą o niej kobiety na całym świecie. Żeby ją zdobyć trzeba zapisać się na długie listy oczekujących. Ceny wahają się od 10 tysięcy dolarów. W tym tygodniu jedna z torebek Hermes została sprzedana podczas licytacji w Hongkongu za 208 tysięcy dolarów! Model ten pochodzi z limitowanej linii So Black i wykonany jest ze skóry krokodyla.

Dowiedz się więcej

 

Darek Jeleniewski: W tym tygodniu odbyła się konferencja Xiaomi, które zaskoczyło nowinką technologiczną, jaką jest aparat ukryty pod wyświetlaczem. Pozwoli to na pełne wykorzystanie przedniej części telefonu, nie wydzielając dodatkowego miejsca na aparat. Chińska firma na prezentacji wyjaśniła, że sekretem przy takim rozwiązaniu jest zastosowanie przezroczystego wyświetlacza.

Czekam na pierwszy model telefonu z tym rozwiązaniem. Ciekawe też jak zareagują inne firmy na tą nowość, szczególnie Samsung oraz Apple, które także miało swoją konferencję w tym tygodniu, ale aż tak nie zaskoczyło swoimi pomysłami.

źródło: materiały prasowe

Dowiedz się więcej

 

Ola Piesiak: Wnętrze rodem z “Przyjaciół”, “Simpsonów” i “Stranger Things” – IKEA spełnia marzenia serialowych maniaków 🙂 A właściwie umiejętnie przedstawia swoje produkty w określonym kontekście (już nie pierwszy raz!), tym razem wykorzystuje niesłabnący hype na seriale. Jestem wielką fanką “Friendsów” i uśmiech od razu pojawił się na mojej twarzy. W punkt!

Dowiedz się więcej

 

, , , , , , , , ,

Anna Nadolińska

Zajmuje się prowadzeniem mediów społecznościowych, a w MOXIE odkryła, że uwielbia także tworzyć strategie i optymalizować kampanie Social Ads. Jest uzależniona od Instagrama i śledzenia trendów oraz nowych możliwości marketingu internetowego. Prywatnie kocha roślinki, odkrywa nowe miejsca na poznańskiej (i nie tylko!) mapie gastronomicznej oraz szuka inspiracji na kolejne tatuaże.