Styczeń 10, 2020 Arieta Prusak

Podsumowanie tygodnia nr 2

Witajcie w cotygodniowym podsumowaniu na blogu MOXIE. W każdy piątek będziemy prezentować Wam najciekawsze naszym zdaniem newsy na temat tego, co nas najbardziej interesuje, czyli marketingu, technologii oraz społeczeństwa.

Jesteście gotowi na moc inspiracji? To zaczynamy!

Arieta Prusak: McDonald’s powołuje do życia kolejny dział technologiczny, tym razem “digital engagement”. Korporacja deklaruje, że chce wprowadzać innowacje i zmiany w swoich elektronicznych kioskach m.in udoskonalać asystentów głosowych, ale też zdecydowanie lepiej wykorzystywać dane o klientach:

Dowiedz się więcej

 

Aga Gębska: Za kilka godzin kończą się największe, światowe targi technologii CES. Wśród różnych niezwykłości: samochodów, robotów, dronów itp., po raz drugi juz pojawiła się firma Impossible Foods ze swoim “technologicznym” burgerem. Więcej możecie przeczytać na stronie samej konferencji, ale też w Wyborczej. Jeśli interesuje Was ten temat bardzo ciekawie o przyszłości jedzenia opowiada Ela Madej w rozmowie z dziewczynami z Muda Talks.

Dowiedz się więcej

Dowiedz się więcej

Dowiedz się więcej

 

Bartek Skubiszewski: Polska marka Mandel w trosce o środowisko uruchomiła opcję second hand i wypożyczeń. Teraz można kupić kultowe modele torebek z drugiej ręki w niższej cenie lub wypożyczyć jedną z nich na specjalną okazję. To świetny ruch, który małymi krokami zachęca do przyjrzenia się własnym decyzjom zakupowym oraz pozwala na zwiększenie świadomości ekologicznej. Liczę na to, że wsród polskich marek (i nie tylko) będzie więcej tego typu inicjatyw.

Dowiedz się więcej

 

Martyna Pietrzak: Magazyn modowy bez zdjęć? Tak, to możliwe! Redakcja Vogue Italia na znak protestu klimatycznego przygotowała styczniowy numer, w którym zdjęcia zostały zastąpione ilustracjami z ubraniami Gucci w roli głównej. Emanuele Farneti, redaktor naczelny Vogue Italia w liście do czytelników tłumaczy decyzję tym, że zorganizowanie sesji zdjęciowej to bardzo nieekologiczne przedsięwzięcie: „około 20 lotów, ponad 20 przejazdów koleją, 40 samochodów czekających na sygnał do startu, 60 przesyłek kurierskich, światła w studio włączone przez ponad 10 godzin bez przerwy, kilogramy zmarnowanego jedzenia z cateringu czy tony plastiku do spakowania ubrań. Właśnie tak wyglądają kulisy produkcji wrześniowego wydania włoskiej edycji Vouge’a”. Czy włoski Vogue zainspiruje inne magazyny do zmian?

Dowiedz się więcej

 

Nikola Zaradna:“Please help anyway you can. This is terrifying.” zbiórka o takim właśnie tytule zorganizowana przez australijską komiczkę Celeste Barber pobiła rekord wszelkich Facebookowych zbiórek pieniędzy pod względem darczyńców, a także wysokości przekazanej kwoty! W momencie kiedy piszę to zdanie, cyfry pokazują ponad 1 240 000 darczyńców i zebranych 126 758 324 zł. Akcja została zorganizowana z myślą o pochłoniętej przez żywioł ognia Australii i wiadomo, że Celeste przekaże całą kwotę na The Trustee for NSW Rural Fire Service & Brigades Donations Fund.

Dowiedz się więcej

 

, , , , , , ,

Arieta Prusak

Założycielka i właścicielka agencji. Skupiona wokół tworzenia trwałych i spójnych strategii komunikacji. Obsesyjnie wyszukująca nowych trendów w digital marketingu i reklamie. Skrupulatnie dostosowuje narzędzia i plany działania do grupy docelowej i celów, jakie mają przed sobą marki, za które odpowiada. Prywatnie, jak i zawodowo niepoprawna optymistka, która na stałe wyrzuciła ze słownika stwierdzenie “to się nie uda”.