Witajcie w cotygodniowym podsumowaniu na blogu MOXIE. W każdy piątek będziemy prezentować Wam najciekawsze naszym zdaniem newsy na temat tego, co nas najbardziej interesuje, czyli marketingu, technologii oraz społeczeństwa.
Jesteście gotowi na moc wiedzy oraz inspiracji? To zaczynamy!
Arieta Prusak: Jak realizować swój program program kulturalny i wspierać instytucje kultury w mieście podczas pandemii? Świetnie pokazała to Estrada Poznańska! W ciągu tygodnia od zamknięcia instytucji kulturalnych uruchomiła 7 podcastów, w których twórcy z różnych dziedzin dzielą się swoją wiedzą i inspiracjami:
Aga Gębska: Niektórzy są pewnie już zmęczeni czytaniem, inni zbyt przygnębieni, żeby to robić, jeszcze inni (w tym ja) zazdrośni o to, że ktoś może mieć na czytanie czas i możliwość. Aplikacja Woblink na najbliższe dwa tygodnie przygotowała akcję promocyjną, dzięki której można za darmo przeczytać 30, po części całkiem ciekawych e-booków. Jeśli mamy na to czas.
Ania Nadolińska: Jako nowa użytkowniczka TikToka cały czasem jestem pod wrażeniem możliwości tego medium, które miesięcznie angażuje aż 600 000 000 osób. Organizacje nonprofil także dostrzegły szansę w TikToku i postanowiły za pomocą tego narzędzia walczyć z fake newsami dotyczącymi koronawirusa. Zachęcam Was do zapoznania się z ich działaniami, które są przedstawione w poniższym artykule.
Darek Jeleniewski: Apple zaprezentowało swój niskobudżetowy model SE. Telefon wyglądem przypomina iPhone 8, ale podzespoły będą od nowszych modeli iPhona 11 i XR. Apple drugi raz tworzy w ten sposób telefon, wykorzystując części z poprzednich modeli. Cena tego taniego iPhona w porównaniu do innych marek do najniższych nie będzie należeć, jednak porównując do nowych modeli Appla pojawiających się w sprzedaży, wydaje się przystępna. Poprzedni model SE odniósł sukces na rynku, więc właściwym wydaje się zrobienie tego po raz kolejny.
Marta Wolsztyniak – Chudzińska: Lubiliście Restaurant Week? Delivery Week przeniósł ideę do domu! Teraz możecie zamówić wybrane pozycje prosto od szefów kuchni z dostawą do domu. Mi taka akcja się podoba, szkoda tylko, że ilość restauracji i obszar dostawy są mocno ograniczone.
Nikola Zaradna: Wiecie co teraz jest prawdziwym pięknem? Odwaga u osób, które dbają o innych. W ramach hołdu medykom Dove stworzyło film w myśl swojej stałej idei “Real Beauty”. Dodatkowo, aby wzmocnić przekaz pokazuje swoje logo – gołębia w tymczasowym gnieździe, #SelfEsteemAtHome.