Kwiecień 2, 2020 Anna Nadolińska

Dla tych, którzy potrzebują spokoju #2

Witajcie w cotygodniowym podsumowaniu na blogu MOXIE. W każdy piątek będziemy prezentować Wam najciekawsze naszym zdaniem newsy na temat tego, co nas najbardziej interesuje, czyli marketingu, technologii oraz społeczeństwa.

Jesteście gotowi na moc wiedzy oraz inspiracji? To zaczynamy!

Arieta Prusak: Jaki wpływ na branżę mody w Polsce, która rocznie generuje 70 mln przychodu, będzie miał przestój związany z COVID-19? PwC przygotowało raport, w którym prezentuje trzy scenariusze, uzależnione od tego ile czasu będzie trwał przestój.

Dowiedz się więcej

 

Agata Dębska: Od początku epidemii marka Gucci angażuje się w pomoc w walce z koronawirusem. Dom mody przekazał 2 mln euro organizacjom charytatywnym, które wspierają m.in. włoską służbę zdrowia i rozpoczął produkcję maseczek ochronnych. Tym razem postanowił iść o krok dalej i połączył swoje siły ze Światową Organizację Zdrowia. Aby dotrzeć do kilkudziesięciu milionów odbiorców, dom mody udostępnił WHO swoje profile społecznościowe, aby szerzyć rzetelne informacje i edukować na temat koronawirusa. Przez cały tydzień na profilu marki pojawiały się przydatne wiadomości i wskazówki jak chronić się przed wirusem.

View this post on Instagram

We Are All in This Together. Gucci stands with its global community to fight the #Covid19 pandemic by making two separate donations to crowdfunding campaigns. Locally, in Italy where the company is based, a 1 million euros donation to the Italian Civil Protection Department #DipartimentoProtezioneCivile in partnership with @intesasanpaolo’s #ForFunding platform to reinforce Italy’s health services and to source new ICU beds. Globally, Gucci donated 1 million euros to the United Nations Foundation’s Covid-19 Solidarity Response Fund in support of the World Health Organization @who through Facebook’s US$10 million Matching Fundraiser to monitor and collect data on the spread of the virus to strengthen ICUs across the world, supply protection equipment to health personnel and fast-track the creation of vaccines and therapies. The initiatives are captured in an original illustration gifted by Rome-based artist @mp5art, a person who holds their hand on their heart a message of human solidarity. “Gucci has created a world, open and free: a Gucci global community. We ask all of you to be the changemakers in this crisis, to stand together with us in the fight against the Coronavirus. We are all in this together,” say @alessandro_michele, Creative Director of Gucci, and #MarcoBizzarri, President and CEO of Gucci. Calling on our #GucciCommunity to join with us, give through our Donate Sticker on Stories to the United Nations Foundation’s Covid-19 Solidarity Response Fund in support of the World Health Organization @who, and on gucci.forfunding.it to donate to the Italian Civil Protection Department #DipartimentoProtezioneCivile. Discover more about the crowdfunding campaigns through link in bio. Starting from tomorrow, Gucci’s social channels will feature the official messages of @who to help spread useful information and prevention for the virus. #StaySafe #FlattenTheCurve

A post shared by Gucci (@gucci) on

 

Ania Nadolińska: Jedna z moich ulubionych polskich marek, czyli NAGO, wprowadziła do sprzedaży pierwsze ubrania dla mężczyzn. Są to basicowe t-shirty w wersji czarnej oraz białej, wyprodukowane oczywiście z certyfikowanej bawełny organicznej. Najbardziej w tej informacji zachwycił mnie dobór modeli prezentujących kolekcję i piękna, choć minimalistyczna sesja zdjęciowa z ich udziałem.

Dowiedz się więcej

 

Darek Jeleniewski: Kolejna chińska firma próbuje podbijać rynki smartfonów i oficjalnie wchodzi na polski rynek. Marka Realme nie wystraszyła się sytuacji związanej z koronawirusem i debiutuje w Polsce, gdzie jeszcze nie jest szerzej znana. Po sukcesie marki z podobnej półki cenowej – Xiaomi, wydaje się że to dobry ruch.

Dowiedz się więcej

 

Nikola Zaradna: “HIstoria pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY” – Tyskie wystartowało z nową kampanią nawiązującą do koronawirusa. Podkreśla w niej jak ważną rolę stanowi podtrzymywanie relacji i wspieranie się nawzajem. W końcu na TY można przejść nawet stojąc na różnych balkonach 🙂

Dowiedz się więcej , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Anna Nadolińska

Zajmuje się prowadzeniem mediów społecznościowych, a w MOXIE odkryła, że uwielbia także tworzyć strategie i optymalizować kampanie Social Ads. Jest uzależniona od Instagrama i śledzenia trendów oraz nowych możliwości marketingu internetowego. Prywatnie kocha roślinki, odkrywa nowe miejsca na poznańskiej (i nie tylko!) mapie gastronomicznej oraz szuka inspiracji na kolejne tatuaże.

Pobierz naszego e-booka!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych oraz ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne w celach marketingowych przez [dane kontaktowe firmy]

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

 

Notice: Undefined index: appearance in /home/moxiepl/public_html/wp-content/plugins/freshmail-integration/src/Plugin/Newsletter/Freshmail.php on line 478

Notice: Undefined index: appearance in /home/moxiepl/public_html/wp-content/plugins/freshmail-integration/src/Plugin/Newsletter/Freshmail.php on line 479

Notice: Undefined index: appearance in /home/moxiepl/public_html/wp-content/plugins/freshmail-integration/src/Plugin/Newsletter/Freshmail.php on line 480

Notice: Undefined index: appearance in /home/moxiepl/public_html/wp-content/plugins/freshmail-integration/src/Plugin/Newsletter/Freshmail.php on line 481

Notice: Undefined index: appearance in /home/moxiepl/public_html/wp-content/plugins/freshmail-integration/src/Plugin/Newsletter/Freshmail.php on line 482

Notice: Undefined index: appearance in /home/moxiepl/public_html/wp-content/plugins/freshmail-integration/src/Plugin/Newsletter/Freshmail.php on line 483

Notice: Undefined index: appearance in /home/moxiepl/public_html/wp-content/plugins/freshmail-integration/src/Plugin/Newsletter/Freshmail.php on line 484

Notice: Undefined index: appearance in /home/moxiepl/public_html/wp-content/plugins/freshmail-integration/src/Plugin/Newsletter/Freshmail.php on line 485

Notice: Undefined index: appearance in /home/moxiepl/public_html/wp-content/plugins/freshmail-integration/src/Plugin/Newsletter/Freshmail.php on line 486

Notice: Undefined index: appearance in /home/moxiepl/public_html/wp-content/plugins/freshmail-integration/src/Plugin/Newsletter/Freshmail.php on line 487