Witajcie w cotygodniowym podsumowaniu na blogu MOXIE. W każdy piątek będziemy prezentować Wam najciekawsze naszym zdaniem newsy na temat tego, co nas najbardziej interesuje, czyli marketingu, technologii oraz społeczeństwa.
Jesteście gotowi na moc wiedzy oraz inspiracji? To zaczynamy!
Arieta Prusak: Entuzjaści e-commerce stanowią 13% e-klientów a odpowiadają za 34% wszystkich zakupów online. 37% z nich zamawia online świeże produkty spożywcze. Te i inne informacje na temat oczekiwań klientów online znajdziecie w raporcie “E-konsumenci w Europie Barometr 2019” opracowanym przez DPD group.
Aga Gębska: Dla małej rozrywki i celem zyskania dystansu do obecnej sytuacji, przeczytajcie drugi odcinek „Dziennika w czasach zarazy”.
Ania Nadolińska: W ostatnich latach pojawiało się kilka nowych mediów społecznościowych, które miały wygryźć Facebooka i oczywiście nigdy się to nie stało 😉 Jednak TikTok jest już jakiś czas na rynku, ma się dobrze, a jego odbiorcy należą do zaangażowanych i lojalnych. Z badania przeprowadzonego przez agencję GetHero wynika również, że 1/4 użytkowników TikToka deklaruje, że dokonała zakupu produktu prezentowanego przez influencera z TikToka. To bardzo dobry wynik, dlatego myślę, że marketingowcy powinni się bliżej przyjrzeć możliwościom działań na tej platformie.
Marta Wolsztyniak – Chudzińska: Reklama trwająca 5 godzin? Taki spot wypuściła marka Apple, nagrywając wnętrza Państwowego Muzeum Ermitażu w Petersburgu nowym iPhone 11 pro. Podkreślając największe zalety modelu – filmy w 4K i wydajniejsza bateria.
Nikola Zaradna: Mycie rąk przez przynajmniej 20 sekund wedle określonej czynności to coś, czego w ostatnich czasach nie powinniśmy absolutnie zaniedbywać. Washyourlyrics.com to generator instrukcji mycia rąk w oparciu o wybraną przez Ciebie piosenkę – możesz szorować dłonie w rytm ulubionej piosenki, jednocześnie wiedząc, na którym wersie mija określony czas 🙂