Witajcie w cotygodniowym podsumowaniu na blogu MOXIE. W każdy piątek będziemy prezentować Wam najciekawsze naszym zdaniem newsy na temat tego, co nas najbardziej interesuje, czyli marketingu, technologii oraz społeczeństwa.
Jesteście gotowi na moc wiedzy oraz inspiracji? To zaczynamy!
Arieta Prusak: POSbistro przygotowało zestawienie sprzedaży w lokalach gastronomicznych z opcją dostawy i bez za okres od marca do maja 2020. Znajdziecie tam m.in. średnią wartość rachunków w dostawach, czy porównane przychody na rynku dostaw rok do roku. Polecam lekturę:
Agata Dębska: Już w najbliższą niedzielę odbędą się wybory prezydenckie. Z tej okazji ruszyła akcja pod hasłem #milionypowodów, której celem jest zachęcenie internautów do wzięcia udziału w wyborach prezydenckich. W ramach akcji znane osobistości tworzą spot, w którym tłumaczą, dlaczego zamierzają udać się do lokalu wyborczego i oddać swój głos na wybranego kandydata na prezydenta. Udział w akcji wzięli m.in. Dawid Podsiadło, Maja Ostaszewska i Monika Brodka. A jaki jest Twój powód, żeby pójść na wybory? 😉
Darek Jeleniewski: Polska gra The War of Mine ma znaleźć się w spisie lektur szkolnych dla klas liceum. Będzie to pozycja nieobowiązkowa i ciekawe czy nauczyciele będą decydować się, żeby ją wykorzystać. Jest to pierwszy taki projekt, w którym gra ma być wprowadzona do szkół jako lektura. Akcja gry jest osadzona w czasie wojny, jednak tutaj głównym bohaterem nie jest żołnierz, tylko cywil, który musi dokonywać wyborów moralnych żeby przeżyć.
Along with @PremierRP and the Ministry of Education we've just achieved a milestone step in recognizing video games as a work of culture! @ThisWarOfMine becomes a recommended reading for high school students in the Polish education system!#ThisWarOfMine | #GameDev | #VideoGames pic.twitter.com/kGHWg7Ri5L
— 11 bit studios (@11bitstudios) June 18, 2020
Marta Wolsztyniak – Chudzińska: Od 25.06.2020 co czwartek do końca wakacji będziemy mogli obejrzeć 10 nagradzanych filmów na ninateka.pl. Pojawi się takie filmy jak: Ava, wyróżniona w Cannes, “Jak ojciec i syn”, czy “Siostra twojej siostry.”
Nikola Zaradna: Kiedy film na YouTube zarabia na reklamach osoby, którą krytykuje. Krzysztof, brawo za wzmocnienie komunikatu!