Witajcie w cotygodniowym podsumowaniu na blogu MOXIE. W każdy piątek będziemy prezentować Wam najciekawsze naszym zdaniem newsy na temat tego, co nas najbardziej interesuje, czyli marketingu, technologii oraz społeczeństwa.
Jesteście gotowi na moc wiedzy oraz inspiracji? To zaczynamy!
Arieta Prusak: O tym, że sektor second-hand będzie błyskawicznie rósł przekonywały nas wszystkie raporty i prognozy w ostatnim roku, pandemia koronawirusa jeszcze bardziej ten trend wzmocni, a o tym, że jest on w mainstreamie najlepiej świadczy fakt, że w sprzedaż ubrań z drugiej ręki inwestuje właśnie amerykański gigant Walmart przy współpracy z TredUp. Największy detalista w USA rozpocznie od sprzedaży online i uruchomi bezpłatne zwroty oraz dostawy w swoich sklepach stacjonarnych.
Ania Nadolińska: Czerwiec to Pride Month i jak co roku marki przygotowują reklamy i kampanie poruszające ten temat. Jedną z pierwszych tegorocznych kreacji, jaką zobaczyłam jest nowe opakowanie Skittles. Marka zrezygnowała z tęczowego brandingu, aby zwrócić uwagę na to, że „tylko jedna tęcza ma w tym czasie znaczenie”. Brawo!
Darek Jeleniewski: Nike zaprezentowało nową kampanie „Never Too Far Down”, nawiązującą do obecnej sytuacji na świecie i walki z koronawirusem, przez którego wstrzymane zostało większość rozgrywek sportowych na świecie. Narratorem w klipie jest LeBron James, który opowiada o tym, że można się podnieść nawet z największych porażek i należy walczyć do końca. Samo video zostało świetnie zrealizowane, w którym wykorzystano materiały filmowe ukazujące gwiazdy sportu, które po początkowych porażkach odniosły sukces.
Nikola Zaradna: OLX wspólnie z BNP Paribas Bank Polska pomaga przenosić się firmom do internetu! W ramach pakietu ogłoszeń można mieć swoją stronę w domenie olx.pl, sprzedawać i oferować bez prowizji, a także korzystać ze wsparcia zespołu pracowników OLXa.