Listopad 6, 2020 Arieta Prusak

Dla osób z otwartą głową #8

Witajcie w cotygodniowym podsumowaniu na blogu MOXIE. W każdy piątek będziemy prezentować Wam najciekawsze naszym zdaniem newsy na temat tego, co nas najbardziej interesuje, czyli marketingu, technologii oraz społeczeństwa.

Jesteście gotowi na moc wiedzy oraz inspiracji? To zaczynamy!

Arieta Prusak: Trwa drugi tydzień Strajku Kobiet, więc ponownie chcę zwrócić uwagę na temat, który dotyczy kobiet w biznesie. Jak wygląda luka płac między kobietami a mężczyznami w Polsce? Polecam sprawdzić w artykule Business Insider.

Dowiedz się więcej

 

Agata Omelańska: Coraz więcej mówi się o projektowaniu przyszłości, które nie może być oderwane od świata, w którym żyjemy. Design dla utopijnych społeczeństw nie wchodzi w rachubę – dziś twórcy produktów, usług i technologii stawiają na speculative design, czyli projektowanie spekulatywne. W tak niespokojnych czasach, w jakich przyszło nam żyć, ta formuła zdaje się być pomysłem doskonałym: stawia na zadawanie skłaniających do myślenia pytań, integracji nowych produktów i usług z codziennym życiem, a przede wszystkim wychodzi od lekceważonego często zdania “A co, jeśli…”? W obliczu wciąż trwającej pandemii oswojenie nieprzewidywalnego świata czyni go trochę mniej przerażającym.

Dowiedz się więcej

 

Darek Jeleniewski: Słowacka firma KleinVision zaprezentowała samochód, którym można także wznosić się w powietrze. Po latach testów i prezentowania prototypów, udało się stworzyć taki pojazd. Funkcja zmiany trwa 3 minuty po naciśnięciu odpowiedniego przycisku. Słowacy zapowiedzieli, że w najbliższych miesiącach pojazd trafi do sprzedaży.

Dowiedz się więcej

 

Gosia Koszmider: Volkswagen chce urządzić na greckiej wyspie elektromobilny raj. Rewolucję ułatwi fakt, że Astipalea liczy zaledwie 1,3 tys. mieszkańców. Około 1500 pojazdów spalinowych zostanie zastąpionych tysiącem samochodów elektrycznych. Pierwsze z nich mają zostać dostarczone na wyspę do połowy przyszłego roku.

Dowiedz się więcej

 

Julia Anna Boińska: KFC postanowiło w listopadzie ogolić słynną brodę i wąsy swojej ikony. Wszystko po to, by Colonel Sanders mógł połączyć się w ramach akcji Movember z mężczyznami z całego świata. Biorąc udział w tej międzynarodowej kampanii marka chce wspierać budowanie świadomości społecznej dotyczącej profilaktyki nowotworowej.

Dowiedz się więcej

 

Marcin Błażewicz: Reklamodawcy chcą wydawać pieniądze w telewizji, ale widzowie nie chcą jej oglądać. Pomimo wzrostu oglądalności TV podczas wiosennej pandemii, widownia coraz bardziej maleje. Ten trend obserwowany przez lata znacznie przyśpieszył w ostatnich miesiącach, zwłaszcza wśród grupy wiekowej 20+. Doprowadziło to do sytuacji nierównowagi popytu i podaży na rynku reklamy telewizyjnej i niemożliwości pełnego realizowania zleceń. Wydaje się, że w nadchodzących miesiącach i latach domy mediowe powoli zaczną przekładać akcent z oferowanego dotychczas kontentu na rzecz video online.

Dowiedz się więcej

 

Marta Wolsztyniak – Chudzińska: Świeżutka akcja #hotgastrochallenge zainicjowana przez Pasibus zachęca marki gastronomiczne ( i nie tylko) do składania zamówień w innych lokalach. Zobaczymy, jak będzie się rozwijać, ale każda próba wsparcia moim zdaniem jest ekstra!

Dowiedz się więcej

 

, , , , , , , , ,

Arieta Prusak

Założycielka i właścicielka agencji. Skupiona wokół tworzenia trwałych i spójnych strategii komunikacji. Obsesyjnie wyszukująca nowych trendów w digital marketingu i reklamie. Skrupulatnie dostosowuje narzędzia i plany działania do grupy docelowej i celów, jakie mają przed sobą marki, za które odpowiada. Prywatnie, jak i zawodowo niepoprawna optymistka, która na stałe wyrzuciła ze słownika stwierdzenie “to się nie uda”.

Pobierz naszego e-booka!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych oraz ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne w celach marketingowych przez [dane kontaktowe firmy]

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

 

Notice: Undefined index: appearance in /home/moxiepl/public_html/wp-content/plugins/freshmail-integration/src/Plugin/Newsletter/Freshmail.php on line 478

Notice: Undefined index: appearance in /home/moxiepl/public_html/wp-content/plugins/freshmail-integration/src/Plugin/Newsletter/Freshmail.php on line 479

Notice: Undefined index: appearance in /home/moxiepl/public_html/wp-content/plugins/freshmail-integration/src/Plugin/Newsletter/Freshmail.php on line 480

Notice: Undefined index: appearance in /home/moxiepl/public_html/wp-content/plugins/freshmail-integration/src/Plugin/Newsletter/Freshmail.php on line 481

Notice: Undefined index: appearance in /home/moxiepl/public_html/wp-content/plugins/freshmail-integration/src/Plugin/Newsletter/Freshmail.php on line 482

Notice: Undefined index: appearance in /home/moxiepl/public_html/wp-content/plugins/freshmail-integration/src/Plugin/Newsletter/Freshmail.php on line 483

Notice: Undefined index: appearance in /home/moxiepl/public_html/wp-content/plugins/freshmail-integration/src/Plugin/Newsletter/Freshmail.php on line 484

Notice: Undefined index: appearance in /home/moxiepl/public_html/wp-content/plugins/freshmail-integration/src/Plugin/Newsletter/Freshmail.php on line 485

Notice: Undefined index: appearance in /home/moxiepl/public_html/wp-content/plugins/freshmail-integration/src/Plugin/Newsletter/Freshmail.php on line 486

Notice: Undefined index: appearance in /home/moxiepl/public_html/wp-content/plugins/freshmail-integration/src/Plugin/Newsletter/Freshmail.php on line 487