Marzec 20, 2019 Arieta Prusak

Czas na toast! – Aplikacja CHEERS wśród klientów MOXIE

 

Cheers to aplikacja, dzięki której możesz zaoszczędzić czas i pieniądze.
Czas, który spędzisz na szukaniu nowego, ciekawego lokalu.
Pieniądze, które wydasz w nim na koktajl, ale po kolei.

Ideą appki jest zachęcenie ludzi do przyjemnego spędzenia czasu, poznawania nowych ludzi, miejsc i smaków. Jak to działa? Otóż za abonament wartości 19 złotych użytkownik otrzymuje każdego dnia możliwość zamówienia u partnera jednego z oferowanych drinków, za darmo! Beneficjent zyskuje też ciekawą ofertę lokali wartych poznania oraz dostęp do rankingu stworzonego przez społeczność. Co więcej pierwszy miesiąc subskrypcji jest bezpłatny!

Jest to też świetna platforma dla właścicieli restauracji, barów, pubów i klubów by znaleźć szersze grono odbiorców. Dzięki programowi partnerskiemu lokale zachęcają do “wpadnięcia na drinka” przez korzystających z Cheers, a co za tym idzie docierają one do większej, nowej grupy docelowej.

Aplikacja ruszyła już w Warszawie i Poznaniu. Cieszy się zainteresowaniem wśród studentów, jak i wszystkich, którzy lubią wychodzić, poznawać nowe miejsca. Użytkownicy chwalą sobie korzyści finansowe i wizerunkowe jakie idą za abonamentem. Następnym planowanym etapem rozwoju marki jest rozpoczęcie współpracy z lokalami w kolejnych miastach polski. Jesteśmy podekscytowani współpracą i nie możemy się już doczekać przyszłości Cheers!

Zadania MOXIE:

  • opracowaliśmy strategię komunikacji
  • prowadzimy kampanie Social Ads
  • zapewniamy stałe wsparcie marketingowe
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Arieta Prusak

Założycielka i właścicielka agencji. Skupiona wokół tworzenia trwałych i spójnych strategii komunikacji. Obsesyjnie wyszukująca nowych trendów w digital marketingu i reklamie. Skrupulatnie dostosowuje narzędzia i plany działania do grupy docelowej i celów, jakie mają przed sobą marki, za które odpowiada. Prywatnie, jak i zawodowo niepoprawna optymistka, która na stałe wyrzuciła ze słownika stwierdzenie “to się nie uda”.