SOCIAL MEDIA, STRATEGIA KOMUNIKACJI, SZKOLENIA

MOXIE - BLOG

Agencja Kreatywna z Poznania
Czytaj

Czy odważysz się zobaczyć więcej? Kampania teaserowa dla Urzędu Miasta Lublin

Urząd Miasta Lublin Moxie

 

Możemy z dumą powiedzieć, że do grona klientów MOXIE dołączył… Urząd Miasta Lublin! Współpraca absolutnie wyjątkowa, opierająca się na zagadkach związanych z klimatem Lublina.

Urząd Miasta Lublin

Miasto Lublin to Miasto Inspiracji – nieco tajemnicze, wypełnione pasjonującymi historiami, opowiadanymi przez lokalnych przewodników. Można tu znaleźć niepowtarzalną atmosferę i bardzo bogatą ofertę wydarzeń kulturalnych. Co ważne – atrakcyjne zarówno dla mieszkańców, jak i odwiedzających je turystów. Lublin jest świadomy swoich korzeni, a jednocześnie młody duchem, otwarty i tolerancyjny.

MOXIE dla Lublina!

Podjęliśmy się wyzwania, jakim było przygotowanie kampanii teaserowej, która będzie spójna z wizją Miasta Inspiracji. Ma ona na celu zainteresowanie ideą programu Przewodnik Inspiracji i zachęcenie do zakupu spacerów. Kampania ta pokazuje, że Lublin kryje w sobie wiele tajemnic, które warto odkryć. Stopniowe budowanie napięcia czyni komunikat atrakcyjnym, intryguje i zachęca do sięgnięcia po większą liczbę informacji. Do naszych zadań należało:

  • przygotowanie koncepcji kampanii
  • przygotowanie projektów graficznych
  • optymalizacja kampanii online
  • influencer marketing

Sprawdźcie sami, jakie historie mają do opowiedzenia Przewodnicy Inspiracji!

Poprzedni artykuł                                                                                           Następny artykuł

Urząd Miasta Lublin Moxie 2

100% Retail & Fashion coraz bliżej!

100% retail & fashion cover photo

Wielkimi krokami zbliża się V edycja konferencji dedykowanej branży modowej, 100% Retail & Fashion, którą organizujemy. Już 11-12 października progi Sofitel Grand Hotelu w Sopocie wypełnią się topowymi osobowościami ze świata mody; dyrektorami marek, projektantami, brand managerami, PR-owcami, marketingowcami, a także osobami ze startupów i wschodzących brandów.

MOXIE dla 100% Retail & Fashion

Musimy z dumą zaznaczyć, że MOXIE już drugi raz organizuje konferencję 100% Retail & Fashion. Odpowiadamy za koncepcję całego wydarzenia, dbamy o wizerunek w social mediach, prowadzimy kampanie online i oczywiście przeprowadzamy i nadzorujemy wydarzenia w październiku. Odświeżyliśmy również szatę graficzną. Jako organizatorzy robimy wszystko, aby z roku na rok podnosić poprzeczkę coraz wyżej.

Czym jest 100% Retail & Fashion?

To wyjątkowa konferencja dedykowana branży fashion, odbywająca się w nadmorskiej scenerii. Czy może być piękniej? Nie tylko porusza aktualne problemy marek modowych, ale przede wszystkim wyprzedza aktualne trendy. Podczas dwudniowego conventu można znaleźć mnóstwo inspiracji, a także nawiązać wartościowe znajomości biznesowe na lata. W 100% Retail & Fashion stawiamy na praktykę – swoją wiedzą dzielą się eksperci z doświadczeniem w branży. Prezentowane podczas conventu treści to przede wszystkim case studies. Prelekcje są przygotowane pod kątem niebanalnych rozwiązań, gotowych do adaptacji w każdej marce z sektora odzieżowego. Dla wszystkich uczestników 100% Retail & Fashion przygotowaliśmy również sesję networkingową i afterparty, pozwalające na poznanie ludzi z branży w mniej oficjalnych warunkach.

100% retail & fashion konferencja

100% retail & fashion prelegenci

100% retail & fashion afterparty

Topowi prelegenci

Ogromne zainteresowanie konferencją wynika z faktu, że pojawią się na niej naprawdę topowi prelegenci. O czym opowiedzą?

  • Agnieszka Król, koordynatorka projektów witrynowych dla marki Mohito – Visual merchandising i spójny wizerunek marki na przykładzie Mohito. Proces tworzenia witryn sklepowych w innych brandach fashion
  • Daria Leśniewska z Risk Made in Warsaw – Customer and Sales Experience w Risk made in Warsaw
  • Sonia Siepielska i Marianna Kupść z 4F – Trendy globalne, kształtujące przemysł odzieżowy oraz wpływ młodego pokolenia projektantów na kolekcję marki 4F
  • Małgorzata Żak z DeeZee – Marketing crossowy liderów Social Media w branży kobiecej. Kampania GIRL BOSS – DeeZee x Semilac
  • Michał Będźmirowski, znany jako Modny Tata – Influencer marketing i realny wpływ na wizerunek oraz sprzedaż w modzie

To jednak tylko część – na konferencji pojawią się również przedstawiciele takich marek jak  Klif, Kornelia Rataj, Mango, Medicine, czy, Quiosque, Do zobaczenia w Sopocie!

Dowiedz się więcej:

WWW retailandfashion

FACEBOOK retailandfashion

INSTAGRAM retailandfashion

Poprzedni artykuł                                                                                                Następny artykuł

Wino prosto z vana!

wino od chłopaków

 

Wino od chłopaków to propozycja dla wszystkich tych, którzy lubią połączenie: dobre wino i świeże powietrze. Wyobraź sobie, że na Twoim ogrodowym przyjęciu pojawia się van serwujący ulubione gatunki tego alkoholu: prosecco bianco, procecco rosato, Chardonnay, Primitivio… Teraz to możliwe!

Wino na kółkach

Pomysł przywędrował do nas z Wielkiej Brytanii, jednak w Polsce jest to pierwszy prosecco van. Wszystko mieści się w czarnym aucie – klasycznym włoskim Piaggio. Chłopaki kierują ofertę do osób, które chcą zaskoczyć swoich gości podczas wesela, eventu firmowego, garden party czy innej imprezy okolicznościowej. Poza tym naprawdę wierzą w to, co robią – od pierwszego pomysłu do jego realizacji minęły zaledwie trzy miesiące.

Pod skrzydłami MOXIE

Bardzo cieszy nas fakt, że Wino od chłopaków postanowiło rozpocząć współpracę z MOXIE! Czeka sporo wyzwań – na początek warsztaty i opracowanie strategii komunikacji, później stworzenie strony internetowej, prowadzenie profilu na Instagramie oraz kampanii online. Jesteśmy gotowi! Wszystko po to, by ruszyć z ofertą franczyzową!

Pierwsza marka beauty – JukaMedical – wśród klientów MOXIE

JukaMedical

Pierwsza marka z branży beauty właśnie dołączyła do MOXIE! To bardzo duże wyzwanie, ale przyjmujemy je z ogromną radością. JukaMedical jest profesjonalnym salonem specjalistycznej pielęgnacji stóp i twarzy, działającym od 2014 roku. Kadra regularnie korzysta ze szkoleń podnoszących kwalifikacje, a także uczestniczy w targach i konferencjach. Wszystko po to, aby móc wykorzystywać najnowsze technologie i świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Spośród szerokiej gamy wykonywanych zabiegów, można wymienić między innymi: bezbolesne usuwanie odcisków, leczenie wrastających paznokci, rekonstrukcję płytki  paznokciowej, mezoterapię igłową, peelingi chemiczne i laser SHR. W JukaMedical panuje życzliwa, szczera atmosfera – kadra dokłada wszelkich starań, aby każdy czuł się tam komfortowo.

Zadania dla MOXIE

MOXIE zadba o to, żeby marka w pozytywny sposób wyróżniała się na tle konkurencji, poprzez charakterystyczne zdjęcia i content. Zajmiemy się kampaniami online na Facebooku i Instagramie.

Prawdziwa rewolucja healthy fast food łączy siły z MOXIE

Soup Culture

Soup Culture – prawdziwa rewolucja w branży healthy fast food właśnie dołączyło do grona klientów MOXIE! Wyróżnia go świadome podejście do tematyki żywienia – wszystkie zupy są przygotowywane ze świeżych, lokalnych warzyw i nie zawierają sztucznych składników. Dla marki bardzo istotna jest idea zero waste, dlatego proponuje innowację – zamiast plastikowych naczyń, zupy Soup Culture są podawane w wypiekanych na bieżąco, jadalnych kubeczkach. To pierwszy tego typu produkt, zarówno w Polsce, jak i na świecie. Soup Culture kieruje swoją ofertę do wszystkich, którzy chcą mieć pewność, że jedzą zdrowo, a przy okazji troszczą się o środowisko.

Co będzie należało do zadań MOXIE?

  • konsultacje w zakresie akcji marketingowych
  • przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji w social mediach
  • obsługa profili social media (Facebook, Instagram)
  • przygotowanie i przeprowadzenie kampanii reklamowych w social mediach (Facebook, Instagram)
  • influencer marketing
  • przygotowanie materiałów graficznych
  • przygotowanie sesji zdjęciowych
  • oprawa otwarć

Już nie możemy się doczekać efektów!

Kolejny Pankejk pod skrzydłami MOXIE

Pankejk Warszawa

 

We wrześniu 2017 rozpoczęliśmy współpracę z naleśnikarnią Pankejk Poznań. Jest nam niezmiernie miło poinformować, że warszawski Pankejk również trafił pod naszą opiekę!

Dla kogo Pankejk?

Pankejk to miejsce idealne dla studentów. Smaczne jedzenie, świetna atmosfera i szybkie Wi-Fi. Co można znaleźć w menu?

  • naleśniki – słodkie i wytrawne
  • pankejki
  • zupy
  • sałatki
  • śniadania – ciabatty, jaglanki, smoothie bowls
  • vegefrutti, czyli świeżo miksowane soki
  • sezonowo lemoniady lub rozgrzewające herbaty

A to wszystko w designerskim wnętrzu przy Krakowskim Przedmieściu!

Co na to MOXIE?

Działania marketingowe zaczęliśmy już na dwa miesiące przed otwarciem lokalu. Odpowiednio przemyślana komunikacja i kampanie w mediach społecznościowych przyniosły sukces: w dniu otwarcia, 3 marca 2018 lokal był pełen! O to chodziło! To jednak nie koniec naszej pracy: kontynuujemy działania – wykonujemy sesje zdjęciowe do social mediów, obsługujemy profile i kampanie na Facebooku oraz Instagramie. Prowadzimy consulting w sprawie oferty i akcji marketingowych. Słowem – wciąż jesteśmy na bieżąco!

Wielkie otwarcie restauracji PESTO

PESTO

Finalne odliczanie, pełne skupienie, kuchnia w gotowości i… mamy to! Wraz z Restauratorami Food Consulting pracowaliśmy nad otwarciem restauracji PESTO w Luboniu. MOXIE – zajmowało się marketingiem i komunikacją, a Restauratorzy Food Consulting – stroną gastronomiczną. 1 marca 2018, w dniu otwarcia, lokal był wypełniony po brzegi!

PESTO to restauracja, która wyróżnia się domową atmosferą, wysokiej jakości daniami kuchni włoskiej i designerskim wnętrzem. Jest przyjazna również najmłodszym – znajduje się tu duży drewniany domek do zabaw, ponadto dzieci nauczą się pod okiem kucharza, jak  robić pizzę. W PESTO każdy czuje się swobodnie oraz może miło spędzić czas z rodziną i przyjaciółmi. Co istotne, wszystkie potrawy są przygotowane z prawdziwą pasją, wyłącznie ze składników najwyższej jakości.

Jakie były zadania MOXIE?

  • strategia komunikacji marki – zaczęliśmy od przeprowadzenia warsztatów, potrzebnych do opracowania dokumentu strategii
  • konsultacje wizualne – w sprawie wystroju wnętrza i zmian w logotypie
  • komunikacja otwarcia w internecie – zaprojektowanie i wdrożenie strony internetowej, prowadzenie social mediów i kampanii online
  • sesja fotograficzna – od organizacji przez brief i nadzór nad realizacją, po wybór zdjęć
  • przygotowanie projektów graficznych – menu, wizytówki, karta win
  • redakcja i dystrybucja informacji prasowej do lokalnych mediów i influencerów

To był bardzo pracowity, ale i satysfakcjonujący czas!

Drukarnia Skład Wina i Chleba nowym klientem MOXIE!

Drukarnia Skład Wina i Chleba
Do grona klientów MOXIE dołączyła właśnie restauracja Drukarnia Skład Wina i Chleba, z siedzibą w Poznaniu. Bogata, sezonowa oferta menu w Drukarni sprawia, że każdy znajdzie coś dla siebie – pożywne śniadania, burgery, makarony, sałatki czy świeżo pieczone ciasta… Jednak tym, co najważniejsze, jest możliwość skosztowania wina z różnych zakątków świata. Drukarnia to nie tylko pyszne jedzenie, to także sztuka. Cyklicznie organizowane wernisaże malarskie i fotograficzne cieszą się bardzo dużą popularnością!

Czym zajmie się MOXIE?

Drukarnia Skład Wina i Chleba postanowiła połączyć swoje siły z agencją kreatywną MOXIE. My, jako agencja, zajmiemy się kreowaniem wizerunku restauracji poprzez obsługę social mediów oraz tworzenie kampanii online. Zapowiada się bardzo inspirująca współpraca!

Pijalnia Wódki i Piwa na pokładzie MOXIE

Pijalnia Wódki i Piwa

 

Obywatele! Serdecznie witamy w skromnych progach MOXIE Pijalnię Wódki i Piwa! To jedyne takie miejsce, które smakiem i nastrojem nawiązuje do czasów PRL-u. Pod marką Pijalnia Wódki i Piwa działają aż 23 lokale, można je znaleźć między innymi w Warszawie, Poznaniu, Toruniu, Wrocławiu czy Łodzi.

Pijalnia Wódki i Piwa – dla kogo?

Do Pijalni chętnie przychodzą osoby w różnym wieku, które łączy to, że lubią się dobrze bawić, a także cenią sobie atmosferę radości i otwartości. Dodatkowo w tym koncepcie konsekwentnie jest realizowany klimat PRL-u – ciągle modny i mający wielu fanów. Wyraża się zarówno w epokowych meblach i dodatkach, jak i tradycyjnych potrawach z tamtego okresu – tatarze, gziku, śledziku, żurku czy chlebie ze smalcem.

Nasze zadania

Bardzo się cieszymy z tej współpracy! Od teraz będziemy odpowiadać za wizerunek marki w social mediach, stworzymy i wdrożymy strategię komunikacji – spójną dla całej sieci. Naszym zadaniem będą także cykliczne warsztaty z managerami lokali, bieżący consulting w zakresie zmian w ofercie i akcji marketingowych oraz opracowanie systemu motywacyjnego dla barmanów. Pojawią się również nowości w menu, zatem bądźcie czujni! Oczywiście zapewniamy także wsparcie we wdrożeniu wszystkich zmian. To jak, do zobaczenia w Pijalni?