SOCIAL MEDIA, STRATEGIA KOMUNIKACJI, SZKOLENIA

MOXIE - BLOG

Agencja Kreatywna z Poznania
Czytaj

2018…powodów do dumy, czyli kolejny rok w MOXIE!


Intensywny rozwój agencji, mnóstwo wyzwań i nowych doświadczeń. Do tego codzienna dawka inspiracji – tak wyglądał 2018 w MOXIE. Wierzymy, że podsumowania są istotne. Pozwalają spojrzeć na podejmowane działania z innej perspektywy, wyciągnąć wartościowe wnioski, a dodatkowo – ponownie cieszyć się z sukcesów! Działo się wiele, ale to tradycyjna już zespołowa burza mózgów zdecydowała, czym szczególnie chcielibyśmy się pochwalić. Liczby nie kłamią – mamy powody do świętowania 🙂


Patrzymy strategicznie

Skupiliśmy się na obsłudze marek z branży gastronomicznej, fashion i beauty oraz szeroko pojętego lifestyle. Był to naturalny wybór, ponieważ mamy duże doświadczenie w tych dziedzinach, rozumiemy bieżące trendy, a przede wszystkim – to nasze pasje, także prywatnie. Czym zaowocowało nasze podejście? Nawiązaniem współpracy z 22 nowymi markami, stworzeniem 8 strategii komunikacji, prowadzeniem 20  profili w social mediach i 462 kampanie online. Cieszymy się, że możemy działać z klientami całościowo – rozpoczynając pracę od zbudowania podstaw komunikacji marki, przez realizację założeń strategii. Aktywnie doradzamy, budujemy wartościowe relacje i co najważniejsze – widzimy realne przełożenie naszych działań na wyniki biznesowe klientów.

Klienci, którzy dołączyli do rodziny MOXIE:

Dla tych marek przygotowaliśmy strategię komunikacji:

Dzielimy się wiedzą

Bardzo ważnym elementem rozwoju MOXIE jest ciągłe zdobywanie nowych umiejętności i poszerzanie kwalifikacji. Podobnie jest w przypadku dzielenia się wiedzą ekspercką, którą od września zaczęliśmy przekazywać podczas szkoleń z zakresu social media. Działamy szybko – przeprowadziliśmy ich w tym roku aż 10. Uczestnicy mogli dowiedzieć się, jak wykorzystać potencjał social media swoich marek oraz z jakich narzędzi warto korzystać, żeby osiągnąć najlepsze efekty.

Marki, które wzięły udział w szkoleniach:


Aż 6 razy byliśmy prelegentami podczas inspirujących eventów i konferencji. Wśród nich znalazły się:

  • 100% Retail & Fashion
  • wykład na Collegium da Vinci
  • Czwartki z Social Media
  • Gastro Meeting Warszawa
  • Health and Lifestyle Kraków
  • Kongres Inicjatyw Europy Wschodniej Lublin

Rozwijamy także kanał MOXIE Talks, gdzie dzielimy się wiedzą i przemyśleniami na tematy związane z komunikacją, marketingiem i nowymi technologiami. W tym roku przygotowaliśmy dla Was aż 6 odcinków!

 

Kierunek YouTube

A skoro o You Tubie mowa – marka QUIOSQUE, z którą współpracujemy już od ponad 3 lat, ruszyła ze swoim kanałem, czyli Strefą Kobiet QUIOSQUE! MOXIE odpowiada za całą koncepcję kanału, scenariusze odcinków, kampanie online oraz dedykowane materiały graficzne.

Od startu Strefy Kobiet we wrześniu na kanale znalazło się 8 odcinków Strefy Kobiet oraz materiały z poradami dotyczące akcji #ZADBAJOSIEBIE. Łączny czas oglądania kanału wynosi aż 967 330 minut! Uzyskaliśmy 390 869 obejrzeń filmów, z czego 89,6% pochodzi z kampanii, które prowadzimy na You Tube. Podsumowując wyniki w 2018 roku, nie możemy się doczekać rozwoju Strefy Kobiet w 2019!

 

Sukces 100% Retail & Fashion

Relację z V edycji tego wyjątkowego eventu możecie zobaczyć na stronie 100% Retail & Fashion – warto! Tegoroczna konferencja była niezwykle udana – 2 dni inspirujących prelekcji i ponad 100 uczestników. Z perspektywy organizatorów możemy powiedzieć, że największą wartością konferencji jest potężna dawka wiedzy, która pozwala na realizację celów sprzedażowych oraz możliwość nawiązywania długoletnich relacji biznesowych.

Wśród prelegentów V edycji 100% Retail & Fashion znaleźli się m.in.

 


Zebraliśmy liczne pozytywne opinie i pełni mobilizacji zaczęliśmy pracę nad kolejną edycją!

 


MOXIE się rozwija

Jest nas coraz więcej 🙂 W tym roku do #moxieteam dołączyło 8 osób. A większy zespół to również… większe biuro! Urokliwa kamienica w centrum Poznania świetnie spełnia swoją funkcję, a my szczególnie doceniamy jej przestrzeń.

Jak zwykle – nie zwalniamy tempa! Mamy wiele planów na 2019 i mamy nadzieję, że podobnie jak my nie możecie się doczekać ich rezultatów.

Życzymy Wam licznych sukcesów i satysfakcji z prowadzonych projektów!

 

Social Media w GASTRONOMII


Media społecznościowe to obecnie bardzo istotne narzędzie budowania wizerunku w wielu branżach. Jednak ładne zdjęcia, bez odpowiednio przygotowanej strategii komunikacji, same w sobie nie przyniosą efektów. W odcinku Aleksandra przybliża kilka ważnych elementów dobrej strategii a Karolina omawia zasady prowadzenia profilu, który ma osiągnąć sukces. Jak stworzyć zaangażowaną społeczność? Jak obsłużyć gościa online? Oraz jak poradzić sobie z sytuacją kryzysową w internecie? O tym wszystkim w nowym #MOXIEtalks.

Subskrybuj kanał!

Twórz wydarzenia, które przyciągną tłumy


Konkurencja na rynku gastronomicznym jest ogromna. Restauratorzy często zadają sobie pytanie – jak się wyróżnić? Jednym z najbardziej efektywnych sposobów jest organizacja wydarzeń. Zrób to skutecznie i podziwiaj kolejki przed Twoim lokalem!

Otwarcie restauracji, nowe menu sezonowe, a może event z muzykami? Każda okazja jest dobra, żeby przyciągnąć nowych gości. Pojedynczy post szybko zniknie w natłoku informacji, pojawiających się w aktualnościach użytkownika Facebooka. Dobrym rozwiązaniem jest utworzenie wydarzenia. Należy pamiętać o tym, żeby pasowało do lokalu i odpowiadało gustom gości, którzy go odwiedzają. To właśnie dla nich tworzysz event – muszą poczuć, że działasz z myślą o nich. To jednak nie wszystko. Co zrobić, żeby wydarzenie było udane?

CHWYTLIWA NAZWA EVENTU

To pierwszy komunikat, który widzi odbiorca. Postaraj się, żeby była interesująca, a jednocześnie na tyle jednoznaczna, by Twój potencjalny gość nie musiał zastanawiać się, w jakim wydarzeniu ma wziąć udział.

ESTETYCZNE COVER PHOTO

Minimalne wymiary zdjęcia w tle to 714 na 264 pixeli. Wybór grafiki powinien być podyktowany dbałością o spójność estetyki z wcześniejszą komunikacją wizualną lokalu. Nie można też zapominać o uchwyceniu specyfiki samego wydarzenia. Unikaj nadmiaru treści – nie powinny przekraczać 20% zdjęcia, ponieważ będzie miało to wpływ na zasięg promocji posta. Sprawdź czy przygotowany obraz będzie odpowiedni korzystając z narzędzia do nakładek tekstowych Facebooka.

INTERESUJĄCY OPIS WYDARZENIA

To tutaj musisz zawrzeć wszystkie kluczowe informacje. Spraw, żeby odpowiedź na pytania co? gdzie? kiedy? była czytelna dla każdego odbiorcy. Warto też zadbać o styl wypowiedzi oraz o podkreślenie wyróżników. Daj swoim gościom powód, do pojawienia się właśnie w Twoim lokalu! Może być to nieoczekiwany bonus, specjalne danie lub ciekawa oprawa – wszystko zależy od Twojej kreatywności. Nie musisz iść w kierunku klasycznej promocji i krzykliwych banerów -50%.Uwierz w swój produkt, goście są świadomi, że za dobre dania warto zapłacić!

     

źródło: Wielkie otwarcie Soup Culture w Poznaniu, facebook.

PROMOCJA, PROMOCJA I JESZCZE RAZ PROMOCJA

O Twoim wydarzeniu musi być głośno. Pamiętaj, że nie ma możliwości zapraszania fanów z poziomu fanpage’a. Możesz na początek dodać swoich znajomych jako organizator. Pozwól im zapraszać inne osoby, zaznaczając tę możliwość w opcjach wydarzenia. Zachęć ich, żeby zabrali ze sobą kolejnych znajomych. Ponadto skutecznym działaniem będzie udostępnienie posta o evencie na stronie lokalu oraz na grupach, których obszar zainteresowań pokrywa się z planowaną akcją. Tutaj podstawą jest research. Kolejny krok to promowanie przez Facebook Ads. Budżet nie musi być wysoki, warto jednak pomyśleć o kwocie przekraczającej 100 – 150 zł, żeby osiągnąć lepsze efekty.

WYDARZENIE UTWORZONE – CZY TO WSZYSTKO?

Jeśli chcesz widzieć tłumy w swoim lokalu – musisz o sobie przypominać. Regularnie dodawaj posty do aktualności wydarzenia, odpowiadaj na wszystkie komentarze. W treściach wykorzystaj CTA (call to action) – pozwoli to zaktywizować uczestników i wejść
z nimi w interakcję. Możesz też rozważyć wykorzystanie influencer marketingu – odpowiednio dobrana osoba z pewnością dotrze do grupy docelowej Twojej marki.

W czasie eventu musisz być na miejscu. Warto relacjonować jego przebieg na InstaStory, a także zebrać materiał zdjęciowy, który pojawi się w późniejszym poście jako podsumowanie. Jeśli wydarzenie będzie udane, w ten sposób zachęcisz nowe osoby do udziału w kolejnym. Odpowiednio przeprowadzone działania przyciągną gości, którzy doceniają, że chcesz zrobić dla nich coś wyjątkowego, a nie tylko łowców promocji. Jak widzisz – do organizacji nie potrzebujesz specjalistycznego sprzętu i dużych nakładów finansowych. Zyskujesz wiele, przede wszystkim nowych gości i satysfakcję z obserwacji pełnego lokalu.

Idealne miejsce PRACY dla MILLENIALSÓW i pokolenia Z


Dwa pokolenia – Millenialsi reprezentowani przez Arieta Prusak i pokolenie Z reprezentowane przez Patryk Antczak. Kim oni są i jaką rolę odgrywają? Zawsze online, często zmieniają pracę i nigdy nie wykupują ubezpieczeń. Od pracodawców oczekują poczucia realnego wpływu na decyzje i swobodnej atmosfery w pracy. Co cenią najbardzej i jakie są ich metody pracy? Czy da się prowadzić biznes w oparciu o te dwa pokolenia? I jak my to robimy w MOXIE? To i wiele więcej w nowym #MOXIEtalks!

Subskrybuj kanał!

Dlaczego w MODZIE najważniejszy jest EXCEL?

Moda to oczywiście wizja, pasja, projekt, ale Arieta Prusak i Miriam Szypielewicz przypominają, że to też olbrzymi biznes. Dlatego bez przerwy należy analizować i liczyć. Co liczyć? Planowaną ilość sztuk odzieży do uszycia, koszt produkcji sesji zdjęciowej czy to ile sezonów ma nasza marka. Do tego wszystkiego należy pamiętać o byciu online. Jak powinna wyglądać Twoja strona internetowa, czy odpowiednio analizujesz zachowania swoich klientów na stronie i… jak niehandlowa niedziela wpłynęła na Twój biznes? O to wszystkim w najnowszym odcinku #MOXIEtalks.

Subskrybuj kanał!

Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) w branży fashion


Więcej niż moda. CSR w branży fashion.

Przemiany pokoleniowe sprawiły, że marki stanęły przed wyzwaniem dostosowania się do oczekiwań konsumenta nowego typu. Ma on większą świadomość społeczną i postrzega produkty nie tylko przez pryzmat jakości wykonania, ale także wartości, które za sobą niosą. Stąd popularność CSR (ang. Corporate Social Responsibility), czyli społecznej odpowiedzialności biznesu. Jest ona szczególnie istotna w przypadku branży fashion, która przez lata funkcjonowała w sposób destrukcyjny zarówno dla środowiska, jak i pracowników fabryk.

CSR – czyli co?

Pojęcie społecznej odpowiedzialności biznesu często jest utożsamiane ze zrównoważonym rozwojem. Wynika to z faktu, że CSR stanowi ważny element długoterminowej strategii działań przedsiębiorstw, a nie jedynie szereg zmian wizerunkowych. Jest to zatem sposób postępowania, który uwzględnia dbałość o środowisko naturalne i interes społeczny, a także wprowadza dialog między interesariuszami, czyli osobami mającymi wpływ na daną firmę.

Co jest istotne w etycznej modzie?

  • Dobre warunki pracy na każdym etapie łańcucha dostaw.
    Dbałość o zdrowie pracowników, brak przyzwolenia na wyzysk czy pracę dzieci.

  • Poszanowanie środowiska naturalnego.
    Zmniejszenie ilości odpadów, korzystanie z recyklingu, minimalizacja udziału chemikaliów w produkcji, wybór zrównoważonych upraw.
  • Dbałość o dobrostan zwierząt.
    Niedopuszczanie do cierpienia zwierząt, np. poprzez rezygnację z wykorzystywania naturalnych futer, eliminacja towarów pochodzących z kłusownictwa.

    Grzechy branży fashion

Wiele brandów, także tych czołowych – jak Dolce & Gabbana, Marc Jacobs czy Versace, używa do produkcji swoich ubrań chemikaliów szkodliwych nie tylko dla środowiska, lecz także dla człowieka. Poza tym do produkcji ubrań chętnie wykorzystuje się futra czy skóry, co wiąże się z ogromnym cierpieniem zwierząt. Trudno pominąć aspekt dotyczący warunków pracy, które często dalekie są od norm określanych przez prawo – zatrudnianie osób niepełnoletnich, praca w chemicznych oparach, skandalicznie niskie wynagrodzenia.

Momentem przełomowym dla myślenia o CSR w branży modowej, było zawalenie się fabryki w Bangladeszu, 24 kwietnia 2013 roku, w której zginęło 1127 osób, a ponad 2500 odniosło obrażenia. Wydarzenie to wywołało falę protestów przeciwko złym warunkom pracy, a także zmusiło produkujące tam marki, do wypłaty odszkodowań.

Ubierając Millenialsów czy pokolenie Z, marki fashion muszą działać zgodnie z ich systemem etycznym. Konsumenci oczekują zatem, że będą podejmować odpowiedzialność zarówno za finalny produkt, jak i cały proces jego powstawania. Nacisk ze strony społeczeństwa zapoczątkował w branży fashion proces intensywnej zmiany, której efekty możemy zaobserwować zarówno na arenie polskiej, jak i międzynarodowej.

Fashion Revolution jest globalnym ruchem, który zrodził się w 2013 roku. Jego cel to podniesienie świadomości o największych problemach branży modowej i pokazanie, że zmiana jest możliwa. Fashion Revolution wystosowało manifest zawierający 10 punktów, w których pokazuje, jaka powinna być moda. Zachęca również do tego, aby pytać marki #whomademyclothes – to dążenie do większej transparentności w łańcuchu dostaw branży fashion.

Jak robią to polskie i światowe marki?

  • Adidas w 2017 roku sprzedał ponad milion par butów wyprodukowanych z plastiku wyłowionego z oceanów. Do stworzenia każdej z nich wykorzystano 11 butelek, co oznacza, że recyklingowi poddano aż 11 milionów! Marka nie zamierza się jednak zatrzymać w pół kroku – zadeklarowała, że do 2024 roku wszystkie produkowane przez nią buty będą pochodziły z recyklingu.

                 źródło: http://www.sandrascloset.com/

  • Projektantka Ola Bąkowska już na studiach odkryła, że najbardziej pasjonują ją zagadnienia sustainable fashion, czyli idee opowiadające dobre historie ubrań – produkowanych z szacunkiem wobec człowieka i środowiska. Stworzyła swoją markę d’ éco by Ola Bąkowska, udało jej się wyprodukować tkaninę poliestrową z recyklingu butelek PET.
  • Coraz więcej marek modowych odchodzi od korzystania z naturalnych futer i skór, wybierając ich ekologiczne odpowiedniki. Dawny symbol prestiżu budzi obecnie silną niechęć. Z futer zrezygnowały mark Spółki LPP: Reserved, Tallinder, Mohito, Cropp, House oraz Sinsay, a także brandy takie jak ZARA, Topshop, H&M, COS i Marks & Spencer. Podobna tendencja pojawia się w przypadku marek uznawanych za luksusowe – Hugo Boss czy Armani.
  • Esprit podpisał umowę z organizacją IndustrialALL – największą organizacją, która zrzesza związki zawodowe. Ma ona na celu poprawienie warunków pracy w fabrykach.
  • Levi’s zobowiązał się o zmniejszenie emisji dwutlenku węgla o 90% do 2025 roku – dzięki użyciu odnawialnych źródeł energii.
  • H&M w 2010 wprowadził specjalną kolekcję Conscious – pierwszą wykonaną w całości z przyjaznych środowisku materiałów, takich jak: ekologiczna bawełna i len, poliester z butelek PET lub odpadów tekstylnych oraz odnawialny materiał Tencel, produkowany z minimalnym wpływem na ekosystem, pozyskiwany z celulozy drzewnej.

                 źródło:https://i1.wp.com/www.insidesport.co/

Temat społecznej odpowiedzialności biznesu staje się coraz bardziej popularny. Marki, które wprowadzają CSR do działań firmy, przyczyniają się nie tylko do ochrony środowiska czy zwierząt, ale także do zwiększenia świadomości wśród swoich klientów. Wciąż jednak nie jest ona wystarczająco wysoka. Wprowadzenie trwałej zmiany w działaniach branży fashion wymaga stałego dialogu dotyczącego istniejących problemów, a także dalszych społecznych nacisków, szczególnie w przypadku dużych brandów.

PS Jeśli tematyka CSR jest Ci bliska, koniecznie sprawdź naszą prasówkę 100% Retail & Fashion!

Poprzedni artykuł                                                                                           Następny artykuł

 

Gdzie STUDIOWAĆ marketing?

My zaczynamy październik a studenci zaczynają… studia! Z tej okazji Arieta Prusak i Michał Majewski, w nowym MOXIEtalks opowiedzą trochę o swojej ścieżce edukacji oraz odpowiedzą na pytanie: Czy praktyka w dziedzinie marketingu jest ważna i dlaczego jest? Specjaliści podpowiedzą również jakie umiejętności w tej branży są naprawdę przydatne no i… czy właściwie każdy musi iść na studia? Dowiedzcie się!

Subskrybuj kanał!

Otwierasz restaurację? Mamy kilka rad!


Oto drugi odcinek MOXIEtalks po przerwie. Dla nowych czytelników bloga (Cześć!) przypominamy, że od teraz w odcinkach będą występowały różne osoby z naszego kreatywnego zespołu, dzięki czemu będziecie mogli nas lepiej poznać. Przed kamerą rozmawiamy o tym co dzieje się w internecie, w społeczeństwie i w branży. Posłuchasz?

W najnowszym odcinku Arieta Prusak i Aleksandra Piesiak rozmawiają o otwieraniu restauracji i wymieniają 5 rzeczy, o których warto pamiętać przy realizacji takiego projektu. Czy rejestracja wizytówki lokalu w mapach Google trwa czy pojawia się od ręki? A reklamować się lepiej w lokalnych mediach tradycyjnych czy w internecie? Może tu i tu? Czy wystrój wnętrza jest istotny czy liczy się przede wszystkim jakość dań? Ach, no i… jakieś pomysły na sam dzień otwarcia? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie w najnowszym odcinku!

Subskrybuj kanał!

Trello – dobrze zaplanowane!

Trello1

Pracujesz przy wielu projektach jednocześnie? Chcesz nad tym wszystkim zapanować i o niczym nie zapomnieć, ale nie wiesz, jak to zrobić? Poznaj Trello – narzędzie, które znacznie ułatwi Ci codzienną pracę. Korzystają z niego agencje kreatywne, firmy HR-owe, projektowe, informatyczne, a także freelancerzy.

Trello – czyli co?

Trello jest narzędziem do planowania pracy, dostępnym online. Istnieją dwie wersje – bezpłatna, na którą decyduje się większość użytkowników oraz płatna – Trello Gold. W każdej z nich można tworzyć nieskończenie wiele tablic i zapraszać do nich nielimitowaną liczbę członków. Jednak rozmiar przesyłanych plików jest ograniczony do 10 MB, a w wersji Gold – do 250 MB. Wersja Gold pozwala na korzystanie z dużo większej liczby naklejek czy wybieranie preferowanego przez siebie tła. Oprócz tego użytkownicy Gold otrzymują jeszcze trzy dodatki power-up na tablicę (w bezpłatnym odpowiedniku to jeden power-up na tablicę). Czym są power-upy? To możliwość integracji Trello z popularnymi narzędziami, takimi jak np. Google Drive, Twitter, DropBox czy Slack.

Jak to działa?

Funkcjonowanie Trello można wyjaśnić za pomocą kilku pojęć. Po pierwsze – tablica – to miejsce, w którym umieszcza się karty z zadaniami, które w MOXIE nazywamy ticketami. Może mieć ona charakter prywatny, publiczny lub zespołowy. Tablicę można podzielić na kolumny, zgodnie z założeniami metody Kanban – do zrobienia, w trakcie, gotowe.

 

W MOXIE mamy jeszcze: na bieżąco prowadzone – na oznaczenie projektów stałych, takich jak obsługa social mediów, czy MOXIE recenzja – tu osoby z działu projektowego umieszczają tickety po wykonaniu projektu, a accounci je recenzują. Gdy zostaną zaakceptowane, ticket jest przenoszony do kolumny recenzja u klienta – wówczas czekamy jeszcze na uwagi klienta. Współpracujemy z podwykonawcami, na przykład drukarniami, dlatego informacje o realizacjach zewnętrznych umieszczamy w tej kolumnie. Z kolei do follow up to miejsce, w którym każdy może przypiąć ticket z tym, o czym musi pamiętać.

Na tablicy umieszczane są wspomniane wcześniej tickety, na których zapisuje się zadania do wykonania w obrębie danego projektu, na przykład copy czy grafiki. Do takiej karty można dodać poszczególnych członków zespołu, a także określić termin wykonania danego zadania. W MOXIE korzystamy z kolorowych etykiet, aby oznaczyć klientów – dzięki temu całość jest przejrzysta, poza tym można z łatwością znaleźć zadania wykonywane dla danego klienta.

Niezastąpione w codziennej pracy

W MOXIE korzystamy z Trello głównie w celu zarządzania projektami wykonywanymi dla klientów. Dzięki temu nie musimy wymieniać się informacjami mailowo, bo wszystko jest uporządkowane w jednym miejscu. Oprócz głównej tablicy mamy także start pack – tu są zebrane materiały dotyczące funkcjonowania agencji, wyjaśnione działanie poszczególnych narzędzi. Poza tym accounci często tworzą tablice, z których korzystają wraz z klientami czy podwykonawcami. Wszyscy pracownicy mają dostęp do Trello niezależnie od tego, gdzie są.

Dlaczego pokochaliśmy Trello?

Można wybierać spośród wielu narzędzi do planowania pracy, np. Asana, Wrike czy Jira. Trello ma jednak nad nimi tę przewagę, że jest niezwykle proste w obsłudze i bardzo przejrzyste. Każda osoba z zespołu może dołączyć do projektu w dowolnym momencie i będzie widziała wszystkie zmiany, jakie w nim zaszły od początku założenia ticketu. Trello umożliwia również przesyłanie plików. W MOXIE korzystamy z Trello właściwie od początku działalności. Na cotygodniowych spotkaniach dodajemy do niego bieżące projekty, a także archiwizujemy karty z tymi, które zostały już wykonane.

Napisanie tego tekstu blogowego możemy już przenieść do kolumny “gotowe”! Jednak w “do zrobienia” i “w trakcie” czeka na Was bardzo dużo nowej marketingowej wiedzy – zatem bądźcie czujni!

Poprzedni artykuł                                                                                              Następny artykuł

 

Wielki powrót MOXIEtalks!

 

Po małej przerwie wracamy z porządną dawką marketingowej wiedzy! Od teraz MOXIEtalks będzie miało nieco inną formułę – do rozmów dołączą kolejne osoby z naszego zespołu. Tematyka jednak pozostanie niezmienna – marketing, społeczeństwo, technologia. To jak, gotowi na najnowszy odcinek?

Arieta Prusak i Karolina Piotrowska opowiedzą o influencer marketingu. Kim tak naprawdę są influencerzy? Czy każdy może zostać jednym z nich? Kto jest najbardziej wpływowy i jak wyglądają zasięgi polskich influencerów? Czy warto sugerować się liczbami? Czy markom opłaca się podejmowanie współpracy z influencerami? Jakie niesie to korzyści, a jakie zagrożenia? Jak wybrać odpowiednią osobę? Tego wszystkiego dowiecie się, oglądając najnowszy odcinek MOXIEtalks!

Subskrybuj kanał!