Styczeń 11, 2018 Arieta Prusak

2680, 1350, 105… Czyli 2017 rok w MOXIE!

Kolejny rok za nami! Był to niezwykle intensywny czas, pełen inspirującej pracy, zmian oraz nowych doświadczeń. W biurze często mówiliśmy “To był bardzo aktywny tydzień!”… i tak o to z tych 52 aktywnych tygodni zrobił nam się cały rok! 😉 Nie było łatwo wybrać, czym chcielibyśmy się najbardziej pochwalić, jednak po wspólnej burzy mózgów zdecydowaliśmy się na pięć punktów. Zaczynamy!

Nowi klienci

W 2017 roku rozpoczęliśmy współpracę z 23 klientami, z czego 8 z nich należy do branży gastronomicznej, a 6 do branży modowej. Mieliśmy możliwość coraz częściej pracować warsztatowo i koncepcyjnie. Przygotowaliśmy więcej strategii komunikacji, czy też identyfikacji wizualnych. Braliśmy udział w budowaniu marek od podstaw i realizowaniu wcześniej ustalonych założeń. Taka całościowa praca przynosi o wiele lepsze efekty dla marki, ponieważ wówczas wszystkie działania są spójne, wiarygodne, a marka wygląda autentycznie. Bardzo nas cieszy również to, że mogliśmy być dla naszych klientów rzetelnymi doradcami na każdym etapie współpracy. W tym roku do grona naszych klientów dołączyły takie marki, jak:

Strategię komunikacji przygotowaliśmy dla:

Nową identyfikację wizualną stworzyliśmy dla:

Co wydarzyło się u naszych klientów?

Współpracując z naszymi obecnymi klientami również nie próżnowaliśmy. W tym roku dużo wydarzyło się w branży modowej. Podczas pracy z marką Confashion, nowoczesnym konceptem modowym z Poznania, przygotowaliśmy nowy e-commerce, oraz zaprezentowaliśmy w mediach dwie kolekcje, które spotkały się z ogromnym zainteresowaniem w branży oraz co najważniejsze fanów marki.

Ale to nie jedyna marka modowa, której rozwój mogliśmy podziwiać w 2017 roku. Kolekcje RabbitRabbit spotkały się z pozytywnym odbiorem dziennikarzy modowych i influencerów. Chwytając byka za rogi, marka rozszerzyła swoje punkty sprzedaży, dzięki czemu mieszkańcy Berlina, Budapesztu oraz Amsterdamu mogą cieszyć się ubraniami RabbitRabbit.

Tegoroczna praca z marką Quiosque zaowocowała wdrożeniem nowego programu lojalnościowego oraz zorganizowaniem ogólnopolskiej loterii dla klientek klubu QSQ. Wspólnie z magazynem Claudia kontynuowaliśmy program Metamorfozy, w którym podpowiadamy uczestniczkom, jak mogą zmienić swój wizerunek, aby czuć się piękne na co dzień. Po raz czwarty zorganizowaliśmy również akcję dotyczącą bardzo ważnego tematu, jakim jest rak piersi oraz wsparcie kobiet w walce z nim. “Zadbaj o siebie. Modna, piękna, zdrowa” ma na celu zwrócenie uwagi na zdrowie kobiet oraz zachęcenie ich do wykonywania badań profilaktycznych. W tym roku zysk ze sprzedaży dodatków w kolorze różowym został przekazany na rzecz Stowarzyszenia Amazonki Warszawa Centrum.

Eventy MOXIE

Rok 2017 upłyną pod znakiem eventów. Po raz pierwszy mieliśmy przyjemność organizować wydarzenia na skalę ogólnopolską. Był to między innymi StartUp Weekend Global Fashion Battle oraz nasz ogromny sukces, największy w Polsce convent marketingowy dla marek modowych – 100% Retail & Fashion.

Ideą StartUp Weekend Global Fashion Battle było skupienie ludzi z różnych środowisk, którzy chcą wspólnie tworzyć nowe koncepcje biznesowe. Na opracowanie pomysłu i przygotowanie prezentacji biznesowej mieli jedynie 54 godziny. Do ich oceny zaprosiliśmy największych specjalistów z branży modowej i technologicznej. Byli to między innymi Tomasz Karwatka z Divante, Jasiek Stasz z Showroom.pl czy Anny Pięty z Hush Warsaw

Naszą niewątpliwie największą dumą tego roku jest 100% Retail & Fashion. Convent dedykowany wszystkim specjalistom na co dzień zajmujących się branżą modową – właścicielom marek, dyrektorom zarządzającym, marketerom. Tematy, które zostały na nim poruszone dotyczyły szerokiego spectrum zarządzania markami z tej branży. Budowanie wizerunku, tworzenie strategii, showrooming czy e-commerce, to tylko część zaprezentowanych zagadnień. Swoją wiedzą i doświadczeniami podzielili się z nami m.in. Hanna Wojtaszek z Bizuu, Jadwiga Janik z Deni Cler Milano, Magdalena Korol z Instytutu Prawa Mody oraz Maciej Zień.

Przygotowanie każdego eventu wymaga od nas bardzo dużo pracy, ale jest to przede wszystkim doskonała dla nas okazja do zebrania doświadczenia, a także inspiracji i integracji. Jesteśmy z siebie niezmiernie dumni, ponieważ wszystkie przygotowywanie przez nas eventy udały się w stu procentach!

MOXIE rośnie w siłę!

W naszym zespole również sporo się wydarzyło. Dołączyły do nas cztery nowe osoby – poszerzyliśmy dział obsługi, do którego dołączyła Patrycja i Patryk oraz dział mediów społecznościowych, gdzie dołączyła Natalia i Marcin. Zmieniliśmy biuro na większe, ze specjalną salą warsztatową (którą wykorzystujemy nawet kilka razy w tygodniu!), a ponadto ciągle stawiamy na nasz własny rozwój. Dla pobudzenia naszej kreatywności i wzajemnej inspiracji, jeden dzień w miesiącu przeznaczyliśmy na MOXIE Inspirations. Uczestniczyliśmy w warsztatach i konferencjach branżowych, na których mamy okazję skonfrontować nasze  doświadczenia, oraz poszerzać wiedzę.

Rok naszej CEO, Ariety, także był niezwykle aktywny. Niejednokrotnie występowała jako prelegentka na ogólnopolskich eventach, między innymi w Campus Warsaw podczas spotkania Girls Goes Chic, a także na 100% Retail & Fashion. Dodatkowo dzieliła się swoją wiedzą i doświadczeniem ze studentami, prowadząc zajęcia i warsztaty na poznańskiej uczelni.

Start MOXIEtalks!

W 2017 roku ruszyliśmy z własnym kanałem na Youtube – MOXIEtalks. Tematy, które porusza Arieta i Michał dotyczą naszej codziennej pracy i tego, z czym na co dzień się zmagamy 😉 Uznaliśmy, że warto podzielić się naszą wiedzą i doświadczeniem z innymi. Opublikowaliśmy już 13 odcinków, jednak nie poprzestajemy na tym. Praca w marketingu jest niewyczerpaną studnią pomysłów oraz inspiracji, każdy dzień potrafi przynieść nowe zagadnienia, które warto omówić w osobnym odcinku. Zmiany i nowości pojawiają się w tym sektorze bardzo dynamicznie, ale zapewniamy – nic nie umknie naszej uwadze, wszystko co istotne, przedstawimy skrupulatnie 🙂

W 2018 roku nie zwalniamy tempa! Już teraz wiemy, że będzie to kolejny aktywny rok i bardzo nas to cieszy. Nie możemy doczekać się tego, co przyniosą nam następne miesiące.

Wszystkim na ten nadchodzący czas, chcemy życzyć samych udanych projektów, spełnienia wszystkich marzeń oraz planów i dużo radości w każdego dnia!

 

, , , , , , , , , , , , ,

Arieta Prusak

Założycielka i właścicielka agencji. Skupiona wokół tworzenia trwałych i spójnych strategii komunikacji. Obsesyjnie wyszukująca nowych trendów w digital marketingu i reklamie. Skrupulatnie dostosowuje narzędzia i plany działania do grupy docelowej i celów, jakie mają przed sobą marki, za które odpowiada. Prywatnie, jak i zawodowo niepoprawna optymistka, która na stałe wyrzuciła ze słownika stwierdzenie “to się nie uda”.