Styczeń 5, 2019 Arieta Prusak

2018…powodów do dumy, czyli kolejny rok w MOXIE!


Intensywny rozwój agencji, mnóstwo wyzwań i nowych doświadczeń. Do tego codzienna dawka inspiracji – tak wyglądał 2018 w MOXIE. Wierzymy, że podsumowania są istotne. Pozwalają spojrzeć na podejmowane działania z innej perspektywy, wyciągnąć wartościowe wnioski, a dodatkowo – ponownie cieszyć się z sukcesów! Działo się wiele, ale to tradycyjna już zespołowa burza mózgów zdecydowała, czym szczególnie chcielibyśmy się pochwalić. Liczby nie kłamią – mamy powody do świętowania 🙂


Patrzymy strategicznie

Skupiliśmy się na obsłudze marek z branży gastronomicznej, fashion i beauty oraz szeroko pojętego lifestyle. Był to naturalny wybór, ponieważ mamy duże doświadczenie w tych dziedzinach, rozumiemy bieżące trendy, a przede wszystkim – to nasze pasje, także prywatnie. Czym zaowocowało nasze podejście? Nawiązaniem współpracy z 22 nowymi markami, stworzeniem 8 strategii komunikacji, prowadzeniem 20  profili w social mediach i 462 kampanie online. Cieszymy się, że możemy działać z klientami całościowo – rozpoczynając pracę od zbudowania podstaw komunikacji marki, przez realizację założeń strategii. Aktywnie doradzamy, budujemy wartościowe relacje i co najważniejsze – widzimy realne przełożenie naszych działań na wyniki biznesowe klientów.

Klienci, którzy dołączyli do rodziny MOXIE:

Dla tych marek przygotowaliśmy strategię komunikacji:

Dzielimy się wiedzą

Bardzo ważnym elementem rozwoju MOXIE jest ciągłe zdobywanie nowych umiejętności i poszerzanie kwalifikacji. Podobnie jest w przypadku dzielenia się wiedzą ekspercką, którą od września zaczęliśmy przekazywać podczas szkoleń z zakresu social media. Działamy szybko – przeprowadziliśmy ich w tym roku aż 10. Uczestnicy mogli dowiedzieć się, jak wykorzystać potencjał social media swoich marek oraz z jakich narzędzi warto korzystać, żeby osiągnąć najlepsze efekty.

Marki, które wzięły udział w szkoleniach:


Aż 6 razy byliśmy prelegentami podczas inspirujących eventów i konferencji. Wśród nich znalazły się:

  • 100% Retail & Fashion
  • wykład na Collegium da Vinci
  • Czwartki z Social Media
  • Gastro Meeting Warszawa
  • Health and Lifestyle Kraków
  • Kongres Inicjatyw Europy Wschodniej Lublin

Rozwijamy także kanał MOXIE Talks, gdzie dzielimy się wiedzą i przemyśleniami na tematy związane z komunikacją, marketingiem i nowymi technologiami. W tym roku przygotowaliśmy dla Was aż 6 odcinków!

 

Kierunek YouTube

A skoro o You Tubie mowa – marka QUIOSQUE, z którą współpracujemy już od ponad 3 lat, ruszyła ze swoim kanałem, czyli Strefą Kobiet QUIOSQUE! MOXIE odpowiada za całą koncepcję kanału, scenariusze odcinków, kampanie online oraz dedykowane materiały graficzne.

Od startu Strefy Kobiet we wrześniu na kanale znalazło się 8 odcinków Strefy Kobiet oraz materiały z poradami dotyczące akcji #ZADBAJOSIEBIE. Łączny czas oglądania kanału wynosi aż 967 330 minut! Uzyskaliśmy 390 869 obejrzeń filmów, z czego 89,6% pochodzi z kampanii, które prowadzimy na You Tube. Podsumowując wyniki w 2018 roku, nie możemy się doczekać rozwoju Strefy Kobiet w 2019!

 

Sukces 100% Retail & Fashion

Relację z V edycji tego wyjątkowego eventu możecie zobaczyć na stronie 100% Retail & Fashion – warto! Tegoroczna konferencja była niezwykle udana – 2 dni inspirujących prelekcji i ponad 100 uczestników. Z perspektywy organizatorów możemy powiedzieć, że największą wartością konferencji jest potężna dawka wiedzy, która pozwala na realizację celów sprzedażowych oraz możliwość nawiązywania długoletnich relacji biznesowych.

Wśród prelegentów V edycji 100% Retail & Fashion znaleźli się m.in.

 


Zebraliśmy liczne pozytywne opinie i pełni mobilizacji zaczęliśmy pracę nad kolejną edycją!

 


MOXIE się rozwija

Jest nas coraz więcej 🙂 W tym roku do #moxieteam dołączyło 8 osób. A większy zespół to również… większe biuro! Urokliwa kamienica w centrum Poznania świetnie spełnia swoją funkcję, a my szczególnie doceniamy jej przestrzeń.

Jak zwykle – nie zwalniamy tempa! Mamy wiele planów na 2019 i mamy nadzieję, że podobnie jak my nie możecie się doczekać ich rezultatów.

Życzymy Wam licznych sukcesów i satysfakcji z prowadzonych projektów!

 

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Arieta Prusak

Założycielka i właścicielka agencji. Skupiona wokół tworzenia trwałych i spójnych strategii komunikacji. Obsesyjnie wyszukująca nowych trendów w digital marketingu i reklamie. Skrupulatnie dostosowuje narzędzia i plany działania do grupy docelowej i celów, jakie mają przed sobą marki, za które odpowiada. Prywatnie, jak i zawodowo niepoprawna optymistka, która na stałe wyrzuciła ze słownika stwierdzenie “to się nie uda”.