Kwiecień 4, 2018 Miriam Kupś

Prawdziwa rewolucja healthy fast food łączy siły z MOXIE

Soup Culture

Soup Culture – prawdziwa rewolucja w branży healthy fast food właśnie dołączyło do grona klientów MOXIE! Wyróżnia go świadome podejście do tematyki żywienia – wszystkie zupy są przygotowywane ze świeżych, lokalnych warzyw i nie zawierają sztucznych składników. Dla marki bardzo istotna jest idea zero waste, dlatego proponuje innowację – zamiast plastikowych naczyń, zupy Soup Culture są podawane w wypiekanych na bieżąco, jadalnych kubeczkach. To pierwszy tego typu produkt, zarówno w Polsce, jak i na świecie. Soup Culture kieruje swoją ofertę do wszystkich, którzy chcą mieć pewność, że jedzą zdrowo, a przy okazji troszczą się o środowisko.

Co będzie należało do zadań MOXIE?

  • konsultacje w zakresie akcji marketingowych
  • przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji w social mediach
  • obsługa profili social media (Facebook, Instagram)
  • przygotowanie i przeprowadzenie kampanii reklamowych w social mediach (Facebook, Instagram)
  • influencer marketing
  • przygotowanie materiałów graficznych
  • przygotowanie sesji zdjęciowych
  • oprawa otwarć

Już nie możemy się doczekać efektów!

, , , , , , , , , , , , , ,