social media, media relations, content marketing

MOXIE - BLOG

Agencja Kreatywna z Poznania
Czytaj

2680, 1350, 105… Czyli 2017 rok w MOXIE!

Kolejny rok za nami! Był to niezwykle intensywny czas, pełen inspirującej pracy, zmian oraz nowych doświadczeń. W biurze często mówiliśmy “To był bardzo aktywny tydzień!”… i tak o to z tych 52 aktywnych tygodni zrobił nam się cały rok! 😉 Nie było łatwo wybrać, czym chcielibyśmy się najbardziej pochwalić, jednak po wspólnej burzy mózgów zdecydowaliśmy się na pięć punktów. Zaczynamy!

Nowi klienci

W 2017 roku rozpoczęliśmy współpracę z 23 klientami, z czego 8 z nich należy do branży gastronomicznej, a 6 do branży modowej. Mieliśmy możliwość coraz częściej pracować warsztatowo i koncepcyjnie. Przygotowaliśmy więcej strategii komunikacji, czy też identyfikacji wizualnych. Braliśmy udział w budowaniu marek od podstaw i realizowaniu wcześniej ustalonych założeń. Taka całościowa praca przynosi o wiele lepsze efekty dla marki, ponieważ wówczas wszystkie działania są spójne, wiarygodne, a marka wygląda autentycznie. Bardzo nas cieszy również to, że mogliśmy być dla naszych klientów rzetelnymi doradcami na każdym etapie współpracy. W tym roku do grona naszych klientów dołączyły takie marki, jak:

Strategię komunikacji przygotowaliśmy dla:

Nową identyfikację wizualną stworzyliśmy dla:

Co wydarzyło się u naszych klientów?

Współpracując z naszymi obecnymi klientami również nie próżnowaliśmy. W tym roku dużo wydarzyło się w branży modowej. Podczas pracy z marką Confashion, nowoczesnym konceptem modowym z Poznania, przygotowaliśmy nowy e-commerce, oraz zaprezentowaliśmy w mediach dwie kolekcje, które spotkały się z ogromnym zainteresowaniem w branży oraz co najważniejsze fanów marki.

Ale to nie jedyna marka modowa, której rozwój mogliśmy podziwiać w 2017 roku. Kolekcje RabbitRabbit spotkały się z pozytywnym odbiorem dziennikarzy modowych i influencerów. Chwytając byka za rogi, marka rozszerzyła swoje punkty sprzedaży, dzięki czemu mieszkańcy Berlina, Budapesztu oraz Amsterdamu mogą cieszyć się ubraniami RabbitRabbit.

Tegoroczna praca z marką Quiosque zaowocowała wdrożeniem nowego programu lojalnościowego oraz zorganizowaniem ogólnopolskiej loterii dla klientek klubu QSQ. Wspólnie z magazynem Claudia kontynuowaliśmy program Metamorfozy, w którym podpowiadamy uczestniczkom, jak mogą zmienić swój wizerunek, aby czuć się piękne na co dzień. Po raz czwarty zorganizowaliśmy również akcję dotyczącą bardzo ważnego tematu, jakim jest rak piersi oraz wsparcie kobiet w walce z nim. “Zadbaj o siebie. Modna, piękna, zdrowa” ma na celu zwrócenie uwagi na zdrowie kobiet oraz zachęcenie ich do wykonywania badań profilaktycznych. W tym roku zysk ze sprzedaży dodatków w kolorze różowym został przekazany na rzecz Stowarzyszenia Amazonki Warszawa Centrum.

Eventy MOXIE

Rok 2017 upłyną pod znakiem eventów. Po raz pierwszy mieliśmy przyjemność organizować wydarzenia na skalę ogólnopolską. Był to między innymi StartUp Weekend Global Fashion Battle oraz nasz ogromny sukces, największy w Polsce convent marketingowy dla marek modowych – 100% Retail & Fashion.

Ideą StartUp Weekend Global Fashion Battle było skupienie ludzi z różnych środowisk, którzy chcą wspólnie tworzyć nowe koncepcje biznesowe. Na opracowanie pomysłu i przygotowanie prezentacji biznesowej mieli jedynie 54 godziny. Do ich oceny zaprosiliśmy największych specjalistów z branży modowej i technologicznej. Byli to między innymi Tomasz Karwatka z Divante, Jasiek Stasz z Showroom.pl czy Anny Pięty z Hush Warsaw

Naszą niewątpliwie największą dumą tego roku jest 100% Retail & Fashion. Convent dedykowany wszystkim specjalistom na co dzień zajmujących się branżą modową – właścicielom marek, dyrektorom zarządzającym, marketerom. Tematy, które zostały na nim poruszone dotyczyły szerokiego spectrum zarządzania markami z tej branży. Budowanie wizerunku, tworzenie strategii, showrooming czy e-commerce, to tylko część zaprezentowanych zagadnień. Swoją wiedzą i doświadczeniami podzielili się z nami m.in. Hanna Wojtaszek z Bizuu, Jadwiga Janik z Deni Cler Milano, Magdalena Korol z Instytutu Prawa Mody oraz Maciej Zień.

Przygotowanie każdego eventu wymaga od nas bardzo dużo pracy, ale jest to przede wszystkim doskonała dla nas okazja do zebrania doświadczenia, a także inspiracji i integracji. Jesteśmy z siebie niezmiernie dumni, ponieważ wszystkie przygotowywanie przez nas eventy udały się w stu procentach!

MOXIE rośnie w siłę!

W naszym zespole również sporo się wydarzyło. Dołączyły do nas cztery nowe osoby – poszerzyliśmy dział obsługi, do którego dołączyła Patrycja i Patryk oraz dział mediów społecznościowych, gdzie dołączyła Natalia i Marcin. Zmieniliśmy biuro na większe, ze specjalną salą warsztatową (którą wykorzystujemy nawet kilka razy w tygodniu!), a ponadto ciągle stawiamy na nasz własny rozwój. Dla pobudzenia naszej kreatywności i wzajemnej inspiracji, jeden dzień w miesiącu przeznaczyliśmy na MOXIE Inspirations. Uczestniczyliśmy w warsztatach i konferencjach branżowych, na których mamy okazję skonfrontować nasze  doświadczenia, oraz poszerzać wiedzę.

Rok naszej CEO, Ariety, także był niezwykle aktywny. Niejednokrotnie występowała jako prelegentka na ogólnopolskich eventach, między innymi w Campus Warsaw podczas spotkania Girls Goes Chic, a także na 100% Retail & Fashion. Dodatkowo dzieliła się swoją wiedzą i doświadczeniem ze studentami, prowadząc zajęcia i warsztaty na poznańskiej uczelni.

Start MOXIEtalks!

W 2017 roku ruszyliśmy z własnym kanałem na Youtube – MOXIEtalks. Tematy, które porusza Arieta i Michał dotyczą naszej codziennej pracy i tego, z czym na co dzień się zmagamy 😉 Uznaliśmy, że warto podzielić się naszą wiedzą i doświadczeniem z innymi. Opublikowaliśmy już 13 odcinków, jednak nie poprzestajemy na tym. Praca w marketingu jest niewyczerpaną studnią pomysłów oraz inspiracji, każdy dzień potrafi przynieść nowe zagadnienia, które warto omówić w osobnym odcinku. Zmiany i nowości pojawiają się w tym sektorze bardzo dynamicznie, ale zapewniamy – nic nie umknie naszej uwadze, wszystko co istotne, przedstawimy skrupulatnie 🙂

W 2018 roku nie zwalniamy tempa! Już teraz wiemy, że będzie to kolejny aktywny rok i bardzo nas to cieszy. Nie możemy doczekać się tego, co przyniosą nam następne miesiące.

Wszystkim na ten nadchodzący czas, chcemy życzyć samych udanych projektów, spełnienia wszystkich marzeń oraz planów i dużo radości w każdego dnia!

 

Ile kosztuje reklama na Facebooku i Instagramie?

Performance marketing? PPC? Growth hacking? Te terminy nie są Ci obce ale chcesz dowiedzieć się więcej? A może szukasz możliwości reklamowych dla swojej firmy? 13 odcinek MOXIEtalks jest dla Ciebie! Mówimy w nim o tym ile kosztuje reklama w najpopularniejszych serwisach społecznościowych oraz co zrobić, żeby zoptymalizować budżet i osiągnąć najlepsze wyniki.

Nie przegap kolejnych odcinków:

Subskrybuj kanał!

Jeśli chcesz wiedzieć więcej:

Umów się na 30-minutową konsultację!

100% Retail & Fashion – zobacz wideorelację!

Jednym z istotnych elementów organizacji konferencji 100% Retail & Fashion było zaplanowanie i realizacja obsługi medialnej. Co to oznacza? W ciągu dwóch dni eventu prowadziliśmy wzmożoną komunikację w mediach społecznościowych, zrobiliśmy mnóstwo zdjęć i… nagraliśmy bardzo dużo contentu video. Do obejrzenia pierwszej relacji zapraszamy już teraz!

Żeby nie przegapić kolejnych materiałów – w tym wywiadów z prelegentami, subskrybuj kanał YouTube conventu!
Subskrybuj kanał!

Nowa gastronomiczna współpraca – Pankejk Poznań!

Jeśli nie wiesz gdzie można dobrze zjeść w centrum miasta, to mamy dla ciebie rozwiązanie – designerska restauracja ze smacznym jedzeniem, dużymi porcjami i nie najwyższymi cenami. Do grona naszych Klientów dołącza Pankejk Poznań – marka należąca do MexPolska. Przed nami fascynująca współpraca pełna wyzwań online i offline. Co będziemy robić? Odświeżenie komunikacji, prowadzenie mediów społecznościowych, lifting strony internetowej, wprowadzenie usługi śniadaniowej i strefy dla freelancerów, urozmaicenie wystroju lokalu. A to dopiero początek! Efekty? Zapraszamy na Mielżyńskiego 21 oraz profile społecznościowe restauracji!

Facebook Instagram Zobacz jak dojechać

Moxie interviews – nowy cykl na naszym kanale!

 

Nasz kanał na YouTube bardzo szybko się rozwija, co nas niezmiernie cieszy. Jednym z efektów postępu jest nowy cykl – MOXIE interviews, w którym będziemy prowadzić rzeczowe dyskusje z ekspertami szeroko pojętej branży kreatywnej. Chcemy, aby wszyscy – zarówno widzowie, goście jak i my sami – mieli możliwość wymiany doświadczeń i wzajemnej inspiracji.

Subskrybuj kanał!

Cykl otwiera rozmowa Ariety Prusak z zaprzyjaźnioną z naszą agencją i doskonale znaną w kręgach HR Aleksandrą Pszczołą, właścicielką Bee Talents. Odcinek jest długi, ale na nudę nie ma czasu – ogrom wiedzy, którą przekazuje nasz Gość i tak został skondensowany.

Co w odcinku:

  • kwestia sourcingu i employer brandingu w strategii pracodawcy
  • nowy, partnerski wymiar relacji z pracownikiem i Klientem
  • systemy motywacyjne
  • turkusowe organizacje i samoorganizujące się zespoły
  • onboarding i utrzymanie pracownika

Jeśli to nadal za mało:

Umów się na 30-minutową konsultację!

Analiza danych: dlaczego musisz się tego nauczyć?

Na kanale MOXIE talks pojawił się nowy odcinek rozmów Ariety Prusak i Michała Majewskiego. Tym razem specjaliści wzięli na warsztat jeden z najistotniejszych elementów marketingu online – analizę danych.

Jak się okazuje, wcale nie każdy zdaje sobie sprawę z tego, że optymalizacja działań reklamowych czy komunikacyjnych pod kątem dotychczasowych rezultatów, może przynieść znaczne polepszenie wyników biznesowych. Sekretem analizy jest to, aby dostosowywać przekaz do grupy docelowej – innymi słowy, przedsiębiorca powinien sprawić, aby zarówno estetyka jak, i funkcjonalność dedykowanych Klientom materiałów sprawiały, że będzie się z nich korzystać przyjemni i intuicyjnie.

O tym jak to robić, dlaczego i za pomocą jakich narzędzi dowiecie się z…
#12 odcinka MOXIE talks!

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Umów się na 30-minutową konsultację!

 

Jak wyglądają praktyki w agencji kreatywnej?

Jako agencja kreatywna staramy się nie tylko tworzyć najlepsze kampanie dla naszych Klientów, ale również przekazywać wiedzę i inspirować innych do działania. Dlatego zawsze z wielką chęcią przyjmujemy pod swoje skrzydła stażystów i praktykantów – wierzymy, że w ten sposób uczymy młodszych kolegów dobrych branżowych praktyk. Sami też mamy niemałą frajdę i możliwość spojrzenia na pewne kwestie z nowej perspektywy. Praktyki w agencji kreatywnej to wartość dodana dla obu stron.

A co o swoim czasie spędzonym w MOXIE sądzą sami zainteresowani?
Przeczytajcie wrażenia naszych praktykantów!

JOLA – uczennica Zespołu Szkół Ekonomicznych w Poznaniu

Praktyki w MOXIE odbywałam trzy razy. Najpierw z ramienia szkoły następnie dla samej siebie, bo choć nie łatwo odmówić sobie wakacji, czas spędzony w tej agencji był dla mnie bardzo rozwojowy. Nie mówiąc o tym, że dzięki super atmosferze po prostu było przyjemnie przychodzić do biura. Za każdym razem kiedy tu wracam uczę się czegoś nowego. MOXIE dynamicznie się rozwija, ma nowych klientów i różnorodne projekty. Na pewno jeszcze tu wrócę, żeby nauczyć się jeszcze więcej.

PATRYK – obecnie Junior Account Executive w MOXIE

Moja przygoda w firmie zaczęła się od stażu. Kończyłem studia, pracowałem w różnych miejscach, głównie dorywczo – chciałem postawić pierwsze kroki w branży, ale bez doświadczenia nie jest łatwo. To, że zdecydowałem się akurat na tę agencję, uważam za świetny wybór. Od pierwszego dnia dostałem sporo możliwości. Zostałem zaangażowany w duże projekty, o parzeniu kawy nie było mowy. Zadaję mnóstwo pytań i zawsze dostaję odpowiedź – nie wszędzie tak to wygląda. Po miesiącu otrzymałem ofertę pracy, którą z wielką chęcią przyjąłem.

Marcin – obecnie Digital Marketing Specialist w MOXIE

Jestem studentem nowatorskiego kierunku mediaworking na Collegium da Vinci, na którym uczę się sporo o marketingu on-line. Choć mamy wiele zajęć praktycznych, czym innym jest wykonywanie zadań na zajęciach, a czym innym realna praca w agencji, dlatego na początku roku postanowiłem odbyć staż w agencji. Wykorzystanie umiejętności przy prawdziwych projektach oraz dostęp do wielu nowych narzędzi to zupełnie nowe doświadczenie. Super było patrzeć, jak efekty mojej pracy były wdrażane przez Klientów. Minęło trochę czasu, praktyki się kończyły… a ja nadal rozwijam się w MOXIE, już jako pracownik agencji.

Organizacja eventu krok po kroku!

Nowy odcinek MOXIE talks – nowa porcja wiedzy dla Was!
Arieta Prusak i Michał Majewski na podstawie swoich własnych doświadczeń opowiadają o organizacji eventu.

Temat na czasie, bowiem właśnie jesteśmy w trakcie przygotowywania konferencji 100% Retail&Fashion, o której wspominamy w odcinku.

Czego dokładnie dowiecie się oglądając #11 odcinek vloga? Jak zaplanować budżet wydarzenia, po co pozyskiwać sponsorów i partnerów, kim jest opiekun prelegenta, oraz w jakich sytuacjach zasadne jest wstrzymanie działań marketingowych.

Chcesz dowiedzieć się więcej?
Umów się z nami na 30-minutową konsultację

Narzędzia online, które pomogą Ci w codziennej pracy

Czas na kolejny odcinek MOXIETALKS. Tym razem Arieta Prusak i Michał Majewski dzielą się informacjami na temat tego, z jakich narzędzi korzystamy w naszej codziennej pracy i co polecamy naszym klientom, wspominają m.in. o: Trello, Asana, Jira, G-suite, Slack. Mówią o ich zaletach i wadach, alternatywach oraz tym, jak nasz zespół wykorzystuje ich potencjał.

Sprawdź jak tych kilka narzędzi może przyspieszyć i usprawnić projekty, które prowadzisz.