social media, media relations, content marketing

MOXIE - BLOG

Agencja Kreatywna z Poznania

Czytaj

Ile kosztuje reklama na Facebooku i Instagramie?

Performance marketing? PPC? Growth hacking? Te terminy nie są Ci obce ale chcesz dowiedzieć się więcej? A może szukasz możliwości reklamowych dla swojej firmy? 13 odcinek MOXIEtalks jest dla Ciebie! Mówimy w nim o tym ile kosztuje reklama w najpopularniejszych serwisach społecznościowych oraz co zrobić, żeby zoptymalizować budżet i osiągnąć najlepsze wyniki.

Nie przegap kolejnych odcinków:

Subskrybuj kanał!

Jeśli chcesz wiedzieć więcej:

Umów się na 30-minutową konsultację!

100% Retail & Fashion – zobacz wideorelację!

Jednym z istotnych elementów organizacji konferencji 100% Retail & Fashion było zaplanowanie i realizacja obsługi medialnej. Co to oznacza? W ciągu dwóch dni eventu prowadziliśmy wzmożoną komunikację w mediach społecznościowych, zrobiliśmy mnóstwo zdjęć i… nagraliśmy bardzo dużo contentu video. Do obejrzenia pierwszej relacji zapraszamy już teraz!

Żeby nie przegapić kolejnych materiałów – w tym wywiadów z prelegentami, subskrybuj kanał YouTube conventu!
Subskrybuj kanał!

Nowa gastronomiczna współpraca – Pankejk Poznań!

Jeśli nie wiesz gdzie można dobrze zjeść w centrum miasta, to mamy dla ciebie rozwiązanie – designerska restauracja ze smacznym jedzeniem, dużymi porcjami i nie najwyższymi cenami. Do grona naszych Klientów dołącza Pankejk Poznań – marka należąca do MexPolska. Przed nami fascynująca współpraca pełna wyzwań online i offline. Co będziemy robić? Odświeżenie komunikacji, prowadzenie mediów społecznościowych, lifting strony internetowej, wprowadzenie usługi śniadaniowej i strefy dla freelancerów, urozmaicenie wystroju lokalu. A to dopiero początek! Efekty? Zapraszamy na Mielżyńskiego 21 oraz profile społecznościowe restauracji!

Facebook Instagram Zobacz jak dojechać

Moxie interviews – nowy cykl na naszym kanale!

 

Nasz kanał na YouTube bardzo szybko się rozwija, co nas niezmiernie cieszy. Jednym z efektów postępu jest nowy cykl – MOXIE interviews, w którym będziemy prowadzić rzeczowe dyskusje z ekspertami szeroko pojętej branży kreatywnej. Chcemy, aby wszyscy – zarówno widzowie, goście jak i my sami – mieli możliwość wymiany doświadczeń i wzajemnej inspiracji.

Subskrybuj kanał!

Cykl otwiera rozmowa Ariety Prusak z zaprzyjaźnioną z naszą agencją i doskonale znaną w kręgach HR Aleksandrą Pszczołą, właścicielką Bee Talents. Odcinek jest długi, ale na nudę nie ma czasu – ogrom wiedzy, którą przekazuje nasz Gość i tak został skondensowany.

Co w odcinku:

  • kwestia sourcingu i employer brandingu w strategii pracodawcy
  • nowy, partnerski wymiar relacji z pracownikiem i Klientem
  • systemy motywacyjne
  • turkusowe organizacje i samoorganizujące się zespoły
  • onboarding i utrzymanie pracownika

Jeśli to nadal za mało:

Umów się na 30-minutową konsultację!

Analiza danych: dlaczego musisz się tego nauczyć?

Na kanale MOXIE talks pojawił się nowy odcinek rozmów Ariety Prusak i Michała Majewskiego. Tym razem specjaliści wzięli na warsztat jeden z najistotniejszych elementów marketingu online – analizę danych.

Jak się okazuje, wcale nie każdy zdaje sobie sprawę z tego, że optymalizacja działań reklamowych czy komunikacyjnych pod kątem dotychczasowych rezultatów, może przynieść znaczne polepszenie wyników biznesowych. Sekretem analizy jest to, aby dostosowywać przekaz do grupy docelowej – innymi słowy, przedsiębiorca powinien sprawić, aby zarówno estetyka jak, i funkcjonalność dedykowanych Klientom materiałów sprawiały, że będzie się z nich korzystać przyjemni i intuicyjnie.

O tym jak to robić, dlaczego i za pomocą jakich narzędzi dowiecie się z…
#12 odcinka MOXIE talks!

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Umów się na 30-minutową konsultację!

 

Jak wyglądają praktyki w agencji kreatywnej?

Jako agencja kreatywna staramy się nie tylko tworzyć najlepsze kampanie dla naszych Klientów, ale również przekazywać wiedzę i inspirować innych do działania. Dlatego zawsze z wielką chęcią przyjmujemy pod swoje skrzydła stażystów i praktykantów – wierzymy, że w ten sposób uczymy młodszych kolegów dobrych branżowych praktyk. Sami też mamy niemałą frajdę i możliwość spojrzenia na pewne kwestie z nowej perspektywy. Praktyki w agencji kreatywnej to wartość dodana dla obu stron.

A co o swoim czasie spędzonym w MOXIE sądzą sami zainteresowani?
Przeczytajcie wrażenia naszych praktykantów!

JOLA – uczennica Zespołu Szkół Ekonomicznych w Poznaniu

Praktyki w MOXIE odbywałam trzy razy. Najpierw z ramienia szkoły następnie dla samej siebie, bo choć nie łatwo odmówić sobie wakacji, czas spędzony w tej agencji był dla mnie bardzo rozwojowy. Nie mówiąc o tym, że dzięki super atmosferze po prostu było przyjemnie przychodzić do biura. Za każdym razem kiedy tu wracam uczę się czegoś nowego. MOXIE dynamicznie się rozwija, ma nowych klientów i różnorodne projekty. Na pewno jeszcze tu wrócę, żeby nauczyć się jeszcze więcej.

PATRYK – obecnie Junior Account Executive w MOXIE

Moja przygoda w firmie zaczęła się od stażu. Kończyłem studia, pracowałem w różnych miejscach, głównie dorywczo – chciałem postawić pierwsze kroki w branży, ale bez doświadczenia nie jest łatwo. To, że zdecydowałem się akurat na tę agencję, uważam za świetny wybór. Od pierwszego dnia dostałem sporo możliwości. Zostałem zaangażowany w duże projekty, o parzeniu kawy nie było mowy. Zadaję mnóstwo pytań i zawsze dostaję odpowiedź – nie wszędzie tak to wygląda. Po miesiącu otrzymałem ofertę pracy, którą z wielką chęcią przyjąłem.

Marcin – obecnie Digital Marketing Specialist w MOXIE

Jestem studentem nowatorskiego kierunku mediaworking na Collegium da Vinci, na którym uczę się sporo o marketingu on-line. Choć mamy wiele zajęć praktycznych, czym innym jest wykonywanie zadań na zajęciach, a czym innym realna praca w agencji, dlatego na początku roku postanowiłem odbyć staż w agencji. Wykorzystanie umiejętności przy prawdziwych projektach oraz dostęp do wielu nowych narzędzi to zupełnie nowe doświadczenie. Super było patrzeć, jak efekty mojej pracy były wdrażane przez Klientów. Minęło trochę czasu, praktyki się kończyły… a ja nadal rozwijam się w MOXIE, już jako pracownik agencji.

Organizacja eventu krok po kroku!

Nowy odcinek MOXIE talks – nowa porcja wiedzy dla Was!
Arieta Prusak i Michał Majewski na podstawie swoich własnych doświadczeń opowiadają o organizacji eventu.

Temat na czasie, bowiem właśnie jesteśmy w trakcie przygotowywania konferencji 100% Retail&Fashion, o której wspominamy w odcinku.

Czego dokładnie dowiecie się oglądając #11 odcinek vloga? Jak zaplanować budżet wydarzenia, po co pozyskiwać sponsorów i partnerów, kim jest opiekun prelegenta, oraz w jakich sytuacjach zasadne jest wstrzymanie działań marketingowych.

Chcesz dowiedzieć się więcej?
Umów się z nami na 30-minutową konsultację

Narzędzia online, które pomogą Ci w codziennej pracy

Czas na kolejny odcinek MOXIETALKS. Tym razem Arieta Prusak i Michał Majewski dzielą się informacjami na temat tego, z jakich narzędzi korzystamy w naszej codziennej pracy i co polecamy naszym klientom, wspominają m.in. o: Trello, Asana, Jira, G-suite, Slack. Mówią o ich zaletach i wadach, alternatywach oraz tym, jak nasz zespół wykorzystuje ich potencjał.

Sprawdź jak tych kilka narzędzi może przyspieszyć i usprawnić projekty, które prowadzisz.

Rebranding – błędy, które popełnisz #moxietalks

Arieta Prusak i Michał Majewski tym razem o rebrandingu – temacie, który doskonale znają z doświadczenia.

Jak Wy możecie przygotować swoją markę do procesu rebrandingu? Porozmawiajcie o tym z nami. Zarezerwujcie czas na 30-minutową konsultację:
https://appoint.ly/s/moxie/introduction

lub napiszcie: biuro@moxie.pl

Malta Ski – klient MOXIE zapewnia rozrywkę!

malta ski-klient-moxie agencja kreatywna-poznanmalta ski-klient-moxie agencja kreatywna-poznan

Malta SKI – centrum rekreacyjno-sportowe, mieszczące się nad jeziorem Maltańskim w Poznaniu, wkroczyło w szeregi klientów Moxie. Z wielką radością chwalimy się, że nawiązaliśmy współpracę z jedynym parkiem rozrywki w stolicy Wielkopolski. Rozpoczynamy prace nad nową strategią komunikacji oraz systemem identyfikacji wizualnej. Od teraz dbamy o wizerunek marki w tradycyjnych mediach i mediach społecznościowych oraz wspieramy Malta SKI we wszystkich działaniach marketingowych i PR-owych.