social media, media relations, content marketing

MOXIE - BLOG

Agencja Kreatywna z Poznania
Czytaj

Pierwsza marka beauty – JukaMedical – wśród klientów MOXIE

JukaMedical

Pierwsza marka z branży beauty właśnie dołączyła do MOXIE! To bardzo duże wyzwanie, ale przyjmujemy je z ogromną radością. JukaMedical jest profesjonalnym salonem specjalistycznej pielęgnacji stóp i twarzy, działającym od 2014 roku. Kadra regularnie korzysta ze szkoleń podnoszących kwalifikacje, a także uczestniczy w targach i konferencjach. Wszystko po to, aby móc wykorzystywać najnowsze technologie i świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Spośród szerokiej gamy wykonywanych zabiegów, można wymienić między innymi: bezbolesne usuwanie odcisków, leczenie wrastających paznokci, rekonstrukcję płytki  paznokciowej, mezoterapię igłową, peelingi chemiczne i laser SHR. W JukaMedical panuje życzliwa, szczera atmosfera – kadra dokłada wszelkich starań, aby każdy czuł się tam komfortowo.

Zadania dla MOXIE

MOXIE zadba o to, żeby marka w pozytywny sposób wyróżniała się na tle konkurencji, poprzez charakterystyczne zdjęcia i content. Zajmiemy się kampaniami online na Facebooku i Instagramie.

Prawdziwa rewolucja healthy fast food łączy siły z MOXIE

Soup Culture

Soup Culture – prawdziwa rewolucja w branży healthy fast food właśnie dołączyło do grona klientów MOXIE! Wyróżnia go świadome podejście do tematyki żywienia – wszystkie zupy są przygotowywane ze świeżych, lokalnych warzyw i nie zawierają sztucznych składników. Dla marki bardzo istotna jest idea zero waste, dlatego proponuje innowację – zamiast plastikowych naczyń, zupy Soup Culture są podawane w wypiekanych na bieżąco, jadalnych kubeczkach. To pierwszy tego typu produkt, zarówno w Polsce, jak i na świecie. Soup Culture kieruje swoją ofertę do wszystkich, którzy chcą mieć pewność, że jedzą zdrowo, a przy okazji troszczą się o środowisko.

Co będzie należało do zadań MOXIE?

  • konsultacje w zakresie akcji marketingowych
  • przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji w social mediach
  • obsługa profili social media (Facebook, Instagram)
  • przygotowanie i przeprowadzenie kampanii reklamowych w social mediach (Facebook, Instagram)
  • influencer marketing
  • przygotowanie materiałów graficznych
  • przygotowanie sesji zdjęciowych
  • oprawa otwarć

Już nie możemy się doczekać efektów!

Wielkie otwarcie restauracji PESTO

PESTO

Finalne odliczanie, pełne skupienie, kuchnia w gotowości i… mamy to! Wraz z Restauratorami Food Consulting pracowaliśmy nad otwarciem restauracji PESTO w Luboniu. MOXIE – zajmowało się marketingiem i komunikacją, a Restauratorzy Food Consulting – stroną gastronomiczną. 1 marca 2018, w dniu otwarcia, lokal był wypełniony po brzegi!

PESTO to restauracja, która wyróżnia się domową atmosferą, wysokiej jakości daniami kuchni włoskiej i designerskim wnętrzem. Jest przyjazna również najmłodszym – znajduje się tu duży drewniany domek do zabaw, ponadto dzieci nauczą się pod okiem kucharza, jak  robić pizzę. W PESTO każdy czuje się swobodnie oraz może miło spędzić czas z rodziną i przyjaciółmi. Co istotne, wszystkie potrawy są przygotowane z prawdziwą pasją, wyłącznie ze składników najwyższej jakości.

Jakie były zadania MOXIE?

  • strategia komunikacji marki – zaczęliśmy od przeprowadzenia warsztatów, potrzebnych do opracowania dokumentu strategii
  • konsultacje wizualne – w sprawie wystroju wnętrza i zmian w logotypie
  • komunikacja otwarcia w internecie – zaprojektowanie i wdrożenie strony internetowej, prowadzenie social mediów i kampanii online
  • sesja fotograficzna – od organizacji przez brief i nadzór nad realizacją, po wybór zdjęć
  • przygotowanie projektów graficznych – menu, wizytówki, karta win
  • redakcja i dystrybucja informacji prasowej do lokalnych mediów i influencerów

To był bardzo pracowity, ale i satysfakcjonujący czas!

Drukarnia Skład Wina i Chleba nowym klientem MOXIE!

Drukarnia Skład Wina i Chleba
Do grona klientów MOXIE dołączyła właśnie restauracja Drukarnia Skład Wina i Chleba, z siedzibą w Poznaniu. Bogata, sezonowa oferta menu w Drukarni sprawia, że każdy znajdzie coś dla siebie – pożywne śniadania, burgery, makarony, sałatki czy świeżo pieczone ciasta… Jednak tym, co najważniejsze, jest możliwość skosztowania wina z różnych zakątków świata. Drukarnia to nie tylko pyszne jedzenie, to także sztuka. Cyklicznie organizowane wernisaże malarskie i fotograficzne cieszą się bardzo dużą popularnością!

Czym zajmie się MOXIE?

Drukarnia Skład Wina i Chleba postanowiła połączyć swoje siły z agencją kreatywną MOXIE. My, jako agencja, zajmiemy się kreowaniem wizerunku restauracji poprzez obsługę social mediów oraz tworzenie kampanii online. Zapowiada się bardzo inspirująca współpraca!

Pijalnia Wódki i Piwa na pokładzie MOXIE

Pijalnia Wódki i Piwa

 

Obywatele! Serdecznie witamy w skromnych progach MOXIE Pijalnię Wódki i Piwa! To jedyne takie miejsce, które smakiem i nastrojem nawiązuje do czasów PRL-u. Pod marką Pijalnia Wódki i Piwa działają aż 23 lokale, można je znaleźć między innymi w Warszawie, Poznaniu, Toruniu, Wrocławiu czy Łodzi.

Pijalnia Wódki i Piwa – dla kogo?

Do Pijalni chętnie przychodzą osoby w różnym wieku, które łączy to, że lubią się dobrze bawić, a także cenią sobie atmosferę radości i otwartości. Dodatkowo w tym koncepcie konsekwentnie jest realizowany klimat PRL-u – ciągle modny i mający wielu fanów. Wyraża się zarówno w epokowych meblach i dodatkach, jak i tradycyjnych potrawach z tamtego okresu – tatarze, gziku, śledziku, żurku czy chlebie ze smalcem.

Nasze zadania

Bardzo się cieszymy z tej współpracy! Od teraz będziemy odpowiadać za wizerunek marki w social mediach, stworzymy i wdrożymy strategię komunikacji – spójną dla całej sieci. Naszym zadaniem będą także cykliczne warsztaty z managerami lokali, bieżący consulting w zakresie zmian w ofercie i akcji marketingowych oraz opracowanie systemu motywacyjnego dla barmanów. Pojawią się również nowości w menu, zatem bądźcie czujni! Oczywiście zapewniamy także wsparcie we wdrożeniu wszystkich zmian. To jak, do zobaczenia w Pijalni?

2680, 1350, 105… Czyli 2017 rok w MOXIE!

Kolejny rok za nami! Był to niezwykle intensywny czas, pełen inspirującej pracy, zmian oraz nowych doświadczeń. W biurze często mówiliśmy “To był bardzo aktywny tydzień!”… i tak o to z tych 52 aktywnych tygodni zrobił nam się cały rok! 😉 Nie było łatwo wybrać, czym chcielibyśmy się najbardziej pochwalić, jednak po wspólnej burzy mózgów zdecydowaliśmy się na pięć punktów. Zaczynamy!

Nowi klienci

W 2017 roku rozpoczęliśmy współpracę z 23 klientami, z czego 8 z nich należy do branży gastronomicznej, a 6 do branży modowej. Mieliśmy możliwość coraz częściej pracować warsztatowo i koncepcyjnie. Przygotowaliśmy więcej strategii komunikacji, czy też identyfikacji wizualnych. Braliśmy udział w budowaniu marek od podstaw i realizowaniu wcześniej ustalonych założeń. Taka całościowa praca przynosi o wiele lepsze efekty dla marki, ponieważ wówczas wszystkie działania są spójne, wiarygodne, a marka wygląda autentycznie. Bardzo nas cieszy również to, że mogliśmy być dla naszych klientów rzetelnymi doradcami na każdym etapie współpracy. W tym roku do grona naszych klientów dołączyły takie marki, jak:

Strategię komunikacji przygotowaliśmy dla:

Nową identyfikację wizualną stworzyliśmy dla:

Co wydarzyło się u naszych klientów?

Współpracując z naszymi obecnymi klientami również nie próżnowaliśmy. W tym roku dużo wydarzyło się w branży modowej. Podczas pracy z marką Confashion, nowoczesnym konceptem modowym z Poznania, przygotowaliśmy nowy e-commerce, oraz zaprezentowaliśmy w mediach dwie kolekcje, które spotkały się z ogromnym zainteresowaniem w branży oraz co najważniejsze fanów marki.

Ale to nie jedyna marka modowa, której rozwój mogliśmy podziwiać w 2017 roku. Kolekcje RabbitRabbit spotkały się z pozytywnym odbiorem dziennikarzy modowych i influencerów. Chwytając byka za rogi, marka rozszerzyła swoje punkty sprzedaży, dzięki czemu mieszkańcy Berlina, Budapesztu oraz Amsterdamu mogą cieszyć się ubraniami RabbitRabbit.

Tegoroczna praca z marką Quiosque zaowocowała wdrożeniem nowego programu lojalnościowego oraz zorganizowaniem ogólnopolskiej loterii dla klientek klubu QSQ. Wspólnie z magazynem Claudia kontynuowaliśmy program Metamorfozy, w którym podpowiadamy uczestniczkom, jak mogą zmienić swój wizerunek, aby czuć się piękne na co dzień. Po raz czwarty zorganizowaliśmy również akcję dotyczącą bardzo ważnego tematu, jakim jest rak piersi oraz wsparcie kobiet w walce z nim. “Zadbaj o siebie. Modna, piękna, zdrowa” ma na celu zwrócenie uwagi na zdrowie kobiet oraz zachęcenie ich do wykonywania badań profilaktycznych. W tym roku zysk ze sprzedaży dodatków w kolorze różowym został przekazany na rzecz Stowarzyszenia Amazonki Warszawa Centrum.

Eventy MOXIE

Rok 2017 upłyną pod znakiem eventów. Po raz pierwszy mieliśmy przyjemność organizować wydarzenia na skalę ogólnopolską. Był to między innymi StartUp Weekend Global Fashion Battle oraz nasz ogromny sukces, największy w Polsce convent marketingowy dla marek modowych – 100% Retail & Fashion.

Ideą StartUp Weekend Global Fashion Battle było skupienie ludzi z różnych środowisk, którzy chcą wspólnie tworzyć nowe koncepcje biznesowe. Na opracowanie pomysłu i przygotowanie prezentacji biznesowej mieli jedynie 54 godziny. Do ich oceny zaprosiliśmy największych specjalistów z branży modowej i technologicznej. Byli to między innymi Tomasz Karwatka z Divante, Jasiek Stasz z Showroom.pl czy Anny Pięty z Hush Warsaw

Naszą niewątpliwie największą dumą tego roku jest 100% Retail & Fashion. Convent dedykowany wszystkim specjalistom na co dzień zajmujących się branżą modową – właścicielom marek, dyrektorom zarządzającym, marketerom. Tematy, które zostały na nim poruszone dotyczyły szerokiego spectrum zarządzania markami z tej branży. Budowanie wizerunku, tworzenie strategii, showrooming czy e-commerce, to tylko część zaprezentowanych zagadnień. Swoją wiedzą i doświadczeniami podzielili się z nami m.in. Hanna Wojtaszek z Bizuu, Jadwiga Janik z Deni Cler Milano, Magdalena Korol z Instytutu Prawa Mody oraz Maciej Zień.

Przygotowanie każdego eventu wymaga od nas bardzo dużo pracy, ale jest to przede wszystkim doskonała dla nas okazja do zebrania doświadczenia, a także inspiracji i integracji. Jesteśmy z siebie niezmiernie dumni, ponieważ wszystkie przygotowywanie przez nas eventy udały się w stu procentach!

MOXIE rośnie w siłę!

W naszym zespole również sporo się wydarzyło. Dołączyły do nas cztery nowe osoby – poszerzyliśmy dział obsługi, do którego dołączyła Patrycja i Patryk oraz dział mediów społecznościowych, gdzie dołączyła Natalia i Marcin. Zmieniliśmy biuro na większe, ze specjalną salą warsztatową (którą wykorzystujemy nawet kilka razy w tygodniu!), a ponadto ciągle stawiamy na nasz własny rozwój. Dla pobudzenia naszej kreatywności i wzajemnej inspiracji, jeden dzień w miesiącu przeznaczyliśmy na MOXIE Inspirations. Uczestniczyliśmy w warsztatach i konferencjach branżowych, na których mamy okazję skonfrontować nasze  doświadczenia, oraz poszerzać wiedzę.

Rok naszej CEO, Ariety, także był niezwykle aktywny. Niejednokrotnie występowała jako prelegentka na ogólnopolskich eventach, między innymi w Campus Warsaw podczas spotkania Girls Goes Chic, a także na 100% Retail & Fashion. Dodatkowo dzieliła się swoją wiedzą i doświadczeniem ze studentami, prowadząc zajęcia i warsztaty na poznańskiej uczelni.

Start MOXIEtalks!

W 2017 roku ruszyliśmy z własnym kanałem na Youtube – MOXIEtalks. Tematy, które porusza Arieta i Michał dotyczą naszej codziennej pracy i tego, z czym na co dzień się zmagamy 😉 Uznaliśmy, że warto podzielić się naszą wiedzą i doświadczeniem z innymi. Opublikowaliśmy już 13 odcinków, jednak nie poprzestajemy na tym. Praca w marketingu jest niewyczerpaną studnią pomysłów oraz inspiracji, każdy dzień potrafi przynieść nowe zagadnienia, które warto omówić w osobnym odcinku. Zmiany i nowości pojawiają się w tym sektorze bardzo dynamicznie, ale zapewniamy – nic nie umknie naszej uwadze, wszystko co istotne, przedstawimy skrupulatnie 🙂

W 2018 roku nie zwalniamy tempa! Już teraz wiemy, że będzie to kolejny aktywny rok i bardzo nas to cieszy. Nie możemy doczekać się tego, co przyniosą nam następne miesiące.

Wszystkim na ten nadchodzący czas, chcemy życzyć samych udanych projektów, spełnienia wszystkich marzeń oraz planów i dużo radości w każdego dnia!

 

Ile kosztuje reklama na Facebooku i Instagramie?

Performance marketing? PPC? Growth hacking? Te terminy nie są Ci obce ale chcesz dowiedzieć się więcej? A może szukasz możliwości reklamowych dla swojej firmy? 13 odcinek MOXIEtalks jest dla Ciebie! Mówimy w nim o tym ile kosztuje reklama w najpopularniejszych serwisach społecznościowych oraz co zrobić, żeby zoptymalizować budżet i osiągnąć najlepsze wyniki.

Nie przegap kolejnych odcinków:

Subskrybuj kanał!

Jeśli chcesz wiedzieć więcej:

Umów się na 30-minutową konsultację!

100% Retail & Fashion – zobacz wideorelację!

Jednym z istotnych elementów organizacji konferencji 100% Retail & Fashion było zaplanowanie i realizacja obsługi medialnej. Co to oznacza? W ciągu dwóch dni eventu prowadziliśmy wzmożoną komunikację w mediach społecznościowych, zrobiliśmy mnóstwo zdjęć i… nagraliśmy bardzo dużo contentu video. Do obejrzenia pierwszej relacji zapraszamy już teraz!

Żeby nie przegapić kolejnych materiałów – w tym wywiadów z prelegentami, subskrybuj kanał YouTube conventu!
Subskrybuj kanał!

Nowa gastronomiczna współpraca – Pankejk Poznań!

Jeśli nie wiesz gdzie można dobrze zjeść w centrum miasta, to mamy dla ciebie rozwiązanie – designerska restauracja ze smacznym jedzeniem, dużymi porcjami i nie najwyższymi cenami. Do grona naszych Klientów dołącza Pankejk Poznań – marka należąca do MexPolska. Przed nami fascynująca współpraca pełna wyzwań online i offline. Co będziemy robić? Odświeżenie komunikacji, prowadzenie mediów społecznościowych, lifting strony internetowej, wprowadzenie usługi śniadaniowej i strefy dla freelancerów, urozmaicenie wystroju lokalu. A to dopiero początek! Efekty? Zapraszamy na Mielżyńskiego 21 oraz profile społecznościowe restauracji!

Facebook Instagram Zobacz jak dojechać

Moxie interviews – nowy cykl na naszym kanale!

 

Nasz kanał na YouTube bardzo szybko się rozwija, co nas niezmiernie cieszy. Jednym z efektów postępu jest nowy cykl – MOXIE interviews, w którym będziemy prowadzić rzeczowe dyskusje z ekspertami szeroko pojętej branży kreatywnej. Chcemy, aby wszyscy – zarówno widzowie, goście jak i my sami – mieli możliwość wymiany doświadczeń i wzajemnej inspiracji.

Subskrybuj kanał!

Cykl otwiera rozmowa Ariety Prusak z zaprzyjaźnioną z naszą agencją i doskonale znaną w kręgach HR Aleksandrą Pszczołą, właścicielką Bee Talents. Odcinek jest długi, ale na nudę nie ma czasu – ogrom wiedzy, którą przekazuje nasz Gość i tak został skondensowany.

Co w odcinku:

  • kwestia sourcingu i employer brandingu w strategii pracodawcy
  • nowy, partnerski wymiar relacji z pracownikiem i Klientem
  • systemy motywacyjne
  • turkusowe organizacje i samoorganizujące się zespoły
  • onboarding i utrzymanie pracownika

Jeśli to nadal za mało:

Umów się na 30-minutową konsultację!